English

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

آمریکا و غرب حق زدن پادگان نظامی در اطراف ایران را ندارند

امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر گفت: نظام ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با صهیونیست و امریکا است و به‌واسطه تضاد ایدئولوژیکی با استکبار جهانی و پرچم‌داری حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، این مبارزه همچنان ادامه دارد.

آمریکا و غرب حق زدن پادگان نظامی در اطراف ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش با تأکید بر اینکه در غرب کشور آمریکا و غرب حق ندارند در اطراف منطقه جمهوری اسلامی پادگان نظامی درست کنند، ابراز داشت: شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت و ایجاد وحدت بین مسلمانان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

وی بابیان این مطلب که پادگان ابوذر بهترین تکیه‌گاه مردم در طول ۴۰ سال انقلاب با فراز و نشیب‌ها مختلف است، خاطرنشان ساخت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، شخصیت‌هایی بودند که موردتوجه خدا و، ولی خدا هستند، عمری مجاهدانه به انقلاب خدمت کردند، ازاین‌رو باید الگوی تام برای نیرو‌های نظامی باشند.

او افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی معنوی و نظامی هستند و بر قله‌های افتخار قرار دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: به‌تازگی شاهد بودیم که پاسداران ما با تکیه‌بر قدرت خدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، ارتش حوزه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به خاک مالیدند و این بزرگ‌ترین درس عبرت به استکبار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه