English

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی اعلام شد

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور توسط یوسف نژاد قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را اعلام کرد که به شرح زیر است:

محمود نگهبان سلامی، به وزیر کشور: اقدام عاجل در ارائه کمک‌های بلاعوض به روستاییان شهرستان خواف جهت ساخت منازل آسیب دیده در اثر زلزله هفته گذشته.

نصرالله پژمانفر، به رئیس جمهور: با توجه به ادعاهای دولت مبنی بر کنترل تورم و قیمت‌ها در زمان افزایش قیمت بنزین، چرا دولت با توجه به توان خود در زمان گرانی دلار قیمت کالاهای اساسی را کنترل نکرد؟ به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت عدم اقدامات بدنه مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پیگیری صدور مجوز ترک موسیقی برای خواننده ساختارشکن رپ و مروج ولنگاری، آرمین زارعی که دارای حکم تعلیق دادگاه به اتهامات اخلاقی است، چیست؟

علیرضا سلیمی و علی اکبر کریمی به رئیس جمهور و وزیر اطلاعات: لزوم ارائه گزارش شفاف به مجلس در مورد نفوذی‌هایی که اطلاعات پرواز و سایر اطلاعات سفر سردار سلیمانی را به دشمن دادند.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور و وزرای نیرو و وزیر کشور: تسریع در لایروبی رودخانه اروندرود برای کشتیرانی. تسریع در برخورد با توزیع‌کنندگان عسل تقلبی و حمایت جدی از زنبورداران. به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان: تسریع در حل مشکل فدراسیون‌ها برای اعزام تیم‌ها به مسابقات آسیایی و جهانی و توزیع عادلانه اعتبارات.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا برخی از واحدهای تولیدی و خدماتی در دو ماه مانده به پایان سال کارگران را اخراج می‌کنند؟ به رئیس جمهور: به تمامی مسئولان ابلاغ کنید که تابلوهایی بالای میز ادارات خود نصب کنند که همه مردم می‌توانند به آنها تذکر و پند و اندرز دهند.

سیدمصطفی ذوالقدر و سیده فاطمه ذوالقدر به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در تأمین حداقل ۵۰ کانکس و اسکان موقت و امن برای دانش‌آموزان.

سیدمحمدجواد ابطحی به رئیس جمهور و وزیر نیرو: ادغام آب و فاضلاب روستایی در شرکت آب و فاضلاب شهری ظلم بزرگ به جامعه آسیب‌پذیر روستایی است.

سیدناصر موسوی لارگانی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم برخورد با شبکه اجتماعی اینستاگرام به خاطر حذف پست‌های مرتبط با شهادت سردار قاسم سلیمانی.

احمد صفری به رئیس جمهور: علت عدم اجرای قانون هوای پاک چیست؟ به وزیر اقتصاد و امور دارایی: علت افزایش غیرمتعارف درآمدهای مالیاتی استان کرمانشاه در لایحه بودجه سال ۹۹ چیست؟ به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: علت عدم پرداخت کمک هزینه معیشتی به بخش قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد چیست؟ به وزیر ورزش و جوانان: علت بی‌توجهی به رفع مشکلات ورزش کشور چیست؟

عین الله شریف پور به وزیر اقتصاد و امور دارایی: جایگزینی توزیع کشوری عوارض ارزش افزوده به جای توزیع استانی در لایحه بودجه ۹۹.

داوود محمدی به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه: ضرورت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به منظور اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان.

سیدجواد ساداتی نژاد به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم تشکیل کمیته ساماندهی تأمین شمش فولادی در تولیدی کارخانجات نوردی فولاد علی‌رغم قول‌های مسئولان.

جلال محمودزاده به رئیس جمهور: دلیل عملکرد ضعیف وزارت جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات اراضی کشاورزی چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه