English

ولایتی:

تاریخ منطقه از امروز به شکل دیگری رقم خواهد خورد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: تاریخ منطقه از امروز که روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است به شکل دیگری رقم خواهد خورد

تاریخ منطقه از امروز به شکل دیگری رقم خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: به رهپویان راه مقاومت می‌ گوئیم که بزودی زود انتقام خون شهید سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

ولایتی افزود: آمریکایی‌ها و دیگران باید بدانند که اگر راه خود را ادامه دهند منطقه غرب آسیا ویتنام دیگری برای آنان خواهد شد.

وی اظهارداشت: تاریخ منطقه از امروز که روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است به شکل دیگری رقم خواهد خورد و به لطف خدا صفحه جدیدی که صفحه پیروزی ملل اسلامی و ایران است در تاریخ معاصر باز خواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه همواره چهار راه حوادث سیاسی عالم است و هر اتفاقی در این منطقه بیفتد واکنش آن در تمام عالم خواهد بود و بدون شک هر نوع تغییر موازنه در این منطقه تأثیر جهانی خواهد داشت.

وی افزود: آمریکایی‌ها، متحدان و دنباله روهای آنان در منطقه بدانند با کاری که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با بلاهت، سفاهت و وحشی گری کرده است این توازن حساس و بسیار شکننده منطقه بهم خورده و به صورت دیگری معادلات منطقه شکل می‌گیرد، که به یقین به نفع آمریکا و متحدانش در منطقه نیست.

ولایتی اظهارداشت: آمریکایی‌ها اگر از این منطقه عزیمت کنند، صدمات کمتری خواهند دید و اگر بمانند بی تردید باتلاقی بدتر از ویتنام برای آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون تردید مردم عراق دیگر اجازه نخواهند داد پایگاه‌های آمریکا در این کشور بماند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: ماهیت آمریکایی‌ها با ترور سردار سلیمانی بیشتر از گذشته برای همگان روشن شده است و بدون شک مردم عراق ساکت نخواهند نشست، همان طوری که مردم ایران، سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت ساکت نخواهند نشست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه