English

نقوی حسینی در گفتگو با موج مطرح کرد:

تشریح جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی پیرامون شهادت سپهبد سلیمانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی پیرامون شهادت سپهبد سلیمانی توضیحاتی را ارائه کرد.

تشریح جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی پیرامون شهادت سپهبد سلیمانی

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی پیرامون اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: روز گذشته جلسه فوق العاده ای با حضور مقامات امنیتی و نظامی برگزار شد که به ابعاد ترور ناجوانمردانه و ضد بشریت آمریکایی ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه به راهکارها و اقدامات برای تحقق وعده رهبری و همچنین به ابعاد حقوقی،  قضایی، نظامی و بین المللی این موضوع پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به قانونی که مجلس در رابطه با تروریسم خواندن نیروهای آمریکایی در منطقه تصویب کرده است، می توان برای رسیدگی به جنایات ضد بشری در سازمان ملل متحد و دادگاه لاهه اقدام کرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی عملیات تروریستی و ضد بشری است، افزود: در جلسه غیر علنی فردا پیشنهادات نمایندگان جمع آوری و به شورای عالی امنیت ملی منعکس خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه