English

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

شهادت سردار سلیمانی، به وحدت ملی انسجام بخشید

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سردار سلیمانی، به وحدت ملی انسجام بخشید و پیوند میان آحاد مردم را محکم‌تر کرد.

شهادت سردار سلیمانی، به وحدت ملی انسجام بخشید

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرگزاری موج قم، با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: ایشان چهره‌ای ملی و محبوب برای مردم ایران اسلامی بود و شهادت ایشان، به وحدت ملی انسجام بخشید و پیوند میان آحاد مردم را محکم‌تر کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک بعد از این جبهه جهانی مقاومت نیز مستحکم‌تر خواهد شد و آمریکائی‌ها دیگر خوابی راحت در منطقه نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: خیزشی جدید با توجه به این حادثه تروریستی آمریکائی‌ها، در جهان اسلام رقم خورده است که در پی آن، سیلی بنیان‌کن شکل می‌گیرد و پایه‌های استقرار آمریکائی‌ها را در منطقه خاورمیانه متزلزل می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور بیان کرد: آمریکائی‌ها باید منتظر انتقامی سخت از سوی جبهه مقاومت باشند چرا که زین پس،منطقه برای آنها همچون جهنمی سوزان خواهد بود.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی، اجر خود را در 4 دهه خدمت و جانفشانی با شهادت گرفت، اما مستکبران بدانند که با جنابات خود، دیگر نمی‌توانند به آسانی در منطقه جولان دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلامی و جبهه مقاومت است و حرکت او در مبارزه با استکبار جهانی و داعش ادامه دارد.

وی گفت: آتشی که ترامپ روشن کرد و موجب شهادت سردار سلیمانی و همراهانش شد، دامان خودشان را می‌گیرد و آنها باید همواره از شعله ور شدن این آتش،بیم ناک باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه