English

مافی در گفتگو با موج عنوان کرد:

ضرورت شکایت ایران و عراق از تروریسم دولتی آمریکا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت های ایران و عراق باید از تروریسم دولتی آمریکا شکایت کنند و با توجه به قواعد بین المللی نسبت به این موضوع دقت عمل داشته باشند.

ضرورت شکایت ایران و عراق از تروریسم دولتی آمریکا

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی ، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی و همراهانشان نمونه کامل تروریست دولتی از سوی آمریکاست.

وی ادامه داد: آمریکا که خود را سردمدار مبارزه با تروریسم معرفی می کند و خصوصا ترامپ که با این شعار به عرصه ریاست آمریکا وارد شد، پرچم دار بزرگترین عملیات تروریستی در خاورمیانه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران، عراق و همه کسانی که به دنبال مبارزه با تروریسم و خشونت هستند باید با توجه به قواعد بین المللی نسبت به این موضوع دقت عمل داشته باشند.

مافی تصریح کرد: دولتی که خود را پرچم دار مبارزه با تروریسم در جهان معرفی می کند چطور یکی از سرداران بزرگ کشورمان را در کشور دیگری به صورت مذبوحانه و باروشی ددمنشانه ترور می کند.

وی ادامه داد: از نهادهای حقوقی و بین المللی که فریاد حمایت از حقوق بشر سر داده اند می خواهیم بر سر این موضوع با دولت متعرض آمریکا رویارویی داشته باشند و از مردمی که برای زندگی خود تلاش می کنند اما قربانی تروریسم می شوند، دفاع کنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه واکنش ایران باید قاطعانه و هوشمندانه باشد، افزود: ملت های ایران و عراق باید از تروریسم دولتی آمریکا شکایت کنند.

مافی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک استراژیست بود و راهبرد او حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور و عمق استراتژی جمهوری اسلامی ایران باید تداوم پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

وجب به وجب خاک خاورمیانه برای آمریکایی ها نا امن خواهد شد

استکبار جهانی بداند پاسخ جنایت وحشیانه خود در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی را خواهد گرفت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی