English

سردار طلایی در گفتگو با موج:

خون شهید قاسم سلیمانی به پیروزی قدس می انجامد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیروزی و فتح قدس را درپی خواهد داشت

خون شهید قاسم سلیمانی به پیروزی قدس می انجامد

سردار مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ، اظهار داشت: سپهید سلیمانی رزمنده ای فارغ از تمام خط کشی های رایج سیاسی در کشور به واسطه اخلاص و مجاهدت و فداکاری که بر ملت و نظام داشت یک نمادی از شخصیت کامل است که در دل تمام اقشار مختلف جامعه جای دارد.

وی ادامه داد: در تاریخ کشور ما به مقاطعی برخورد می کنیم از جمله جایگاه امیرکبیر را در جامعه معاصر می بینیم و یا در دوران انقلاب حضرت امام (ره)  را می بینیم که از چنین جامعیتی برخوردارند و این جامعیت به دست نمی آید به غیر از اخلاص و خدمت به مردم و برای خدا عمل کردن است.

سردار طلایی با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در خارج از مرزها،  گفت:  شهید سلیمانی نه تنها برای نیروهای مقاومت در سطح جهان و کشورهای منطقه و غرب آسیا مثل عراق، لبنان، یمن و افغانستان، تلاش کردند بلکه برای نیروهای آزادی خواهی که در آمریکای لاتین و بسیاری از کشورها هستند، نماد ایستادگی در برابر نظام سلطه و آمریکایی ها به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش سپهبد  سلیمانی در سال های معاصر، افزود: نقشی که شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم داشت توانست سایه یک جریان انحرافی دست نشانده آمریکا به نام داعش را از سر کشورهای مسلمان کوتاه کند و این اتفاقی نبود که به راحتی بدست آید.

سردار طلایی با بیان اینکه بنا به گفته آمریکایی ها جریان داعش توسط خود آنها ایجاد شده،  تصریح کرد: آمریکایی ها با پول وهابی ها توانستند یک جریانی را بوجود آورند که در تاریخ کمتر شاهد چنین اقدامات جنایتکارانه بوده ایم.

وی گفت: از قرون وسطا یا دوران جنگ‌های صلیبی حرف نمی‌زنیم بلکه از قرنی حرف می‌زنیم که مدعیان دموکراسی و تمدن، در عین آنکه خود را نماد دیپلماسی و مدافع حقوق انسان‌ها می‌نامند و با ایجاد گروهک‌های تروریستی همچون داعش، مردم مستقل را قتل عام می‌کنند.

پدید آورندگان داعش از جنایات داعش در امان نبودند

فعال سیاسی اصولگرا بابیان اینکه پدید آورندگان داعش از جنایات داعش در امان نبودند و اقدامات وحشیانه آنها نشان داد  که اگر به قدرت برسند تنها به یک مکتب متکی نخواهند بود، افزود: شهید سلیمانی در راس هرمی قرار داشت که به توفیق الهی طومار  جریان داعش را برچید.

 وی گفت: سپهبد سلیمانی توانست به عنوان یک رهبر کاریزما برای نیروهای مقاومت و سطح منطقه شناخته شود  لذا شهادت ایشان منجر به وحدتی  میان کشورهای مسلمان گردید.

سردار طلایی افزود: از دست دادن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اگرچه برای امت اسلامی ضایعه دردناک است اما این شهید عزیز در مراسم ایام فاطمیه سال قبل گفته بودند در مراسم ایام فاطمیه سال بعد حضور نخواهند داشت از این جهت می‌توان به آموزش نیروهایی که بتوانند آرمان‌های این شهید والامقام را تحقق بخشند امید زیادی وجود دارد چرا که حتماً برای ادامه مسیر پرصلابت مقاومت برنامه داشته است.

وی ادامه داد: اگرچه برکت خون شهید حججی برای ما این بود که توانستیم داعش را در منطقه براندازیم لذا خون شهید سلیمانی هم قطعا منجر به پیروزی و فتح قدس و ظهور حضرت ولی عصر (عج) منجر خواهد شد.

ردپای عوامل نفوذی در ترور سپهبد  قاسم سلیمانی

فعال سیاسی اصولگرا  با اشاره به برخی خبرهای شنیده شده مبنی بر لو رفتن موقعیت سردار سلیمانی، گفت: با توجه به اظهارات مقامات رژیم آمریکا که مدعی شده‌اند از ۱۰ روز قبل، حاج قاسم سلیمانی را رصد می‌کردند لذا می‌توانیم بگوئیم نقش «عوامل نفوذی وابسته به آمریکا» در این اقدام قابل توجه است.  سپهبد حاج قاسم سلیمانی کسی نبود که بتوانند او را رصد کنند بنابراین به نظر می­‌رسد «عوامل وطن‌فروش و خودفروش» در ارائه اطلاعاتی درباره حاج قاسم بی‌تأثیر نبودند.

وی گفت: حتما مسوولان نظام و فرماندهان سپاه این موضوع را دنبال خواهند کرد تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 سردار طلایی با بیان اینکه امروز در جنگ نفوذ با دشمن هستیم لذا باید هوشیارتر  عمل کنیم، گفت:  امیدوارم هرچه سریعتر شاهد اعترافات روح الله زم باشیم تا بیشتر به رد حضور عوامل نفوذی در بخش های مختلف توجه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه