English

دریادار خانزادی:

جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را به سخت ترین وجه خواهد گرفت

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را به سخت‌ترین وجه خواهد گرفت.

جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را به سخت ترین وجه خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت پاداش ارزشمند مردانی است که حیات خویش را وقف اهداف بزرگ الهی و نجات جامعه بشری و استقرار عدالت در روی زمین می نمایند و نظام مقدس جمهوری اسلامی خاستگاه چنین مردانی است که در راه مبارزه با تروریسم جهانی، کفر و الحاد شیطانی و بی عدالتی، شهادت را آرزوی خویش قرار داده و این مدال لیاقت را نشانه قبولی تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود در راه خداوند متعال می‌دانند.

بدون شک سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی از مجاهدت هوشمندانه و ایثار عارفانه بود که با بصیرت عمیق و درک صحیحی از شرایط و بحران‌ها در مسیر گسترش حق و عدالت و دفاع از اسلام حقیقی قیام کرد و در این راه با تبعیت خالصانه از رهبر و امام خویش از هیچ کوششی دریغ ننمود تا جایی که امروز در سرتاسر جهان ایشان را به عنوان سردار مقابله با ظلم جبهه استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان می‌شناسند. سرداری که در سایه قدرت مدیریت مبتنی بر بصیرت دینی و انقلابی، با هدایت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و تبیین و گسترش فرهنگ مقاومت، امید رهایی از ظلم و شکست استکبار جهانی را در منطقه و جهان زنده کرد. مجاهد نستوهی که با حضور عملی در صحنه مبارزه با دشمنان این نظام مقدس، واژه ترس را در قاموس رزمندگان اسلام بی معنی نمود و شجاعت را به شیواترین واژه‌ها معنی بخشید.

شهادت این سردار بزرگ و فرمانده قدرتمند چهره آمریکای تروریست و جنایتکار را منفورتر از قبل گردانیده و نفرت ملت‌های آزادی خواه منطقه و جهان در تقابل با این اقدام تروریستی و خطای راهبردی دولت تروریست و تروریست پرور آمریکا قطعا حذف این لکه ننگ را از منطقه در پی خواهد شد. بدیهی است که جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را به سخت ترین وجه خواهد گرفت و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به فرمان فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی ) آمادگی خود را در این مسیر اعلام می نماید.

از طرف خود و همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، شهادت این اسوه اخلاق و مبارزه را به فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی )، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، ملت قهرمان و خانواده معزز ، فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و همنشینی روح مطهر ایشان را با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا مسئلت می‌نمایم.»

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران : دریادار حسین خانزادی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه