English

سردار نقدی:

وجود لانه های جاسوسی موجب ناآرامی در منطقه است

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: با وجود لانه های جاسوسی در منطقه خاورمیانه نمی توان روی آرامش را دید.

 وجود لانه های جاسوسی موجب ناآرامی در منطقه است

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج، سردار محمد رضا نقدی در جمع رزمندگان شهرستان خمینی شهر گفت: تا لانه های جاسوسی آمریکا در منطقه خاورمیانه است نمی توان روی آرامش را دید؛ دشمنان برای برهم زدن آرامش منطقه داعش طراحی  می کنند و برای از راه به در کردن جوانان آنها را در دام مواد گرفتار می کنند و راه را برای پیشرفت سد می کنند و باید همت کرد و  این موانع را برداشت باید زورگویی ها را از میان برد.

وی با بیان این مطلب که برای شهرستان خمینی شهر افتخار بزرگی است که 2300 شهید تقدیم انقلاب شده است، ادامه داد: خمینی شهر شهدای بزرگی مانند شهید محراب  آیت الله اشرفی اصفهانی و شهید مخلص و پاک شهید نواب صفوی را تقدیم اسلام کرده است ؛ شهدایی که در عملیات های مختلف جان خود را فدا کردند از اول تا آخر جنگ وافتخار بزرگتر وجود نام خمینی بزرگ بر این شهر که مهد سربازان امام (ره) است.

سردار نقدی ثبات و ایستادگی رزمندگان را ستود و اظهارکرد: تا کنون هیچ ملتی نتوانسته است به آرزوهای خود دست یابد وچهل سال تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: به برکت فداکاری ها و ثبات رای و  استقامت رزمندگان  و تحمل تمامی درد و آلام توانسته ایم چهل سال مواضع و موانع راه را پشت سر بگذاریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: روزی برای گفتن حقیقت و  به خاطر عدالت خواهی و اسلام خواهی سرکوب می شدیم و بابت  آن خانواده هایی  که شش شهید تقدیم کردند و  توانستیم با این فداکاری ها صدای انقلاب  را به تمام عالم برسانیم  و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی اضافه کرد: رزمندگان با بصیرت درس بیداری به همه ملت ها داد و آزادگی را به ملت هایی که برده وار زیر یوق دشمن بودند، آموخت.

سردار نقدی با توضیح این مطلب که ما انسانیم و خدا انسان را آزاد آفرید، بیان کرد: ملت ها و مردم جوامع بندگی غیر خدا را نکنند و خدا عبودیت هیچ طاغوتی را برای انسان نپذیرفت و مسیر عبودیت مبارزه با طاغوت است.

وی ادامه داد: امروزه مردم دنیا علیه مستکبرین شورش کرده اند،در زمانی که شهدای عزیز درخشیدند و رزمندگان در هر منطقه ای با مقاومت خود دشمن را به عقب راندند و در حال حاضر رژیم مستکبر آمریکا یک ورشکسته است.

سردار نقدی با افتخار بیان کرد: چهل سال است که می خواهند انقلاب اسلامی نباشد و حماس نباشد و هست هشت سال است که بشار را می خواهند خلع سلاح کنند ونمی شود ؛ ما مسائل و مشکلات بسیاری داریم و ملت ما مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته اند روزهایی که با دست خالی جنگیدیم ورژیم بعث با 2700 تانک وارد عرصه جنگ شد و 600 فرورند هواپیما از تمام دنیا برایش ارسال کردند ؛ روزهای غربتی که یک کشور برای صحبت کردن با آن کشور نداشتیم و ما به لطف پروردگار تمامی آن مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:کشور ما آینده درخشانی دارد و پیروزی هایی که به زودی به آن دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: توطئه هایی که برنامه چینی شد و توطئه اقتصادی که بعد از ده سال برای خوشه چینی آمد و ناامید و مایوس شد ولی مردم به سختی زندگی خود را می گذرانند با ناراحتی هایی که مردم از مسئولین دارند.

نقدی خطاب به رزمندگان گفت: خداوند این سختی ها را بدون پاداش نمی گذارد و توانسته ایم موشک  هایی اختراع کنیم که در نقطه 2000 متری به هدف می خورد و تولید انبوه از دست آوردهای دیگر فرزندان انقلاب است.

وی اعلام کرد: ما از ایستادگی هیچگونه بدی ندیده ایم واین ایستادگی همواره توام با عزت بوده است در حالیکه کشورهای مستکبر از عربستان ده میلیون بشکه نفت می برند و 39%مردمش زیر خط فقر هستند ،ایران یک میلون بشکه نفت می فروشد و عربستان جمعیتش یک سوم جمعیت ایران است.

وی با اشاره به بیانات رهبری که رزمندگان باید کنار هم باشند، بیان کرد: مجمع رزمندگان شهرستان خمینی شهر دستور رهبری را جامه عمل پوشانده و  استارت آن زده شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه هشدار داد: تا لانه های جاسوسی آمریکا در منطقه خاورمیانه است نمی توان روی آرامش را دید؛ دشمنان برای برهم زدن آرامش منطقه داعش طراحی  می کنند و برای از راه به در کردن جوانان آنها را در دام مواد گرفتار می کنند و راه را برای پیشرفت سد می کنند و باید همت کردو  این موانع را برداشت باید زور گوییها را از میان برد.

سردار نقدی به ماهیت دشمن اشاره کرد و گفت: ماهیت آنها این است که گرگ، گرگ است و باید حرکت برای از بین بردن دشمنان را در راس قرار دهیم و شما رزمندگان خط شکنان این خط هستید و با وحدت رژیم صهیونیستی باید محو گردد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امروز برای تجدید میثاق با بچه های کربلای5 و بچه های رمضان آمده ایم  بچه هایی که در آن خاکریزها جا ماندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه