English

امیر سرتیپ صباحی فرد:

یگان‌های نیروی پدافند هوایی را به علم و تجهیزات بروز تجهیز کرده ایم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: تمام یگان‌ های نیروی پدافند هوایی خود را به علم و تجهیزات بروز پدافند غیرعامل تجهیز کرده‌ایم.

یگان‌های نیروی پدافند هوایی را به علم و تجهیزات بروز تجهیز کرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران که به مناسبت پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در ستاد این نیرو دایر شده است، بر لزوم پدافند غیر عامل در جهت کاهش خطرات و مقابله به موقع با حوادث طبیعی و غیرطبیعی تاکید کرد.

وی در همین زمینه افزود: نقش پدافند غیرعامل در زمان حوادث بسیار مهم و حساس است و اگر پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با آثار مخرب بلایای طبیعی چون سیل و زلزله را به خوبی، به موقع و دقیق صورت گیرد، می‌توان از بسیاری از پیامدها و خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری کرد.

امیر صباحی‌فرد به موقعیت خاص جغرافیایی کشور اشاره و تاکید کرد: تمام یگان‌های نیروی پدافند هوایی باید خود را به علم و تجهیزات بروز پدافند غیرعامل تجهیز کرده تا در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانند همچون گذشته به نحو احسن به یاری مردم بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه