English

سردار شریف:

سیستم رسانه‌ ای همچنان موج درست می‌ کند

سخنگوی سپاه گفت: سیستم رسانه‌ای همچنان موج درست می‌ کند و تصویر غیرواقعی منعکس می‌کند.

سیستم رسانه‌ ای همچنان موج درست می‌ کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه یکشنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در استان فارس اظهار کرد: در برخی از موضوعات اطلاع رسانی جایگاه مناسبی که باید داشته باشد را ندارد و این مشکل را می‌توان در نبود پیوست‌های رسانه‌ای جست و جو کرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از جبهه‌ ها نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته است ورود کرده و تأثیرگذار باشیم، ادامه داد: توجه به افکار صاحبان قلم و فعالین این بخش می‌تواند روند حرکت رسانه و تولید محتوا در این بخش را متفاوت کند.

شریف با تاکید بر اینکه عدم توجه به سواد رسانه در میان آحاد مختلف مردم فرصت را در اختیار معاندان قرار دارد داده است افزود: ایجاد شبکه‌های مختلف و تولید محتوا بر علیه ایران بخشی از فعالیت‌های رژیم آل سعود و آمریکا است که اگر بستر لازم برای افزایش آگاهی‌های مردمی که نشان دهنده سواد رسانه‌ای آنان است افزایش یابد برنامه ریزی های معاندان برای ضربه به کشور ناکام می‌ماند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه آنها خلاء ذهنی را با تولیدات خبری به دنیا ارائه می‌کنند، گفت: از جمعیت حدود ٨٠ میلیونی ایران، حدود ٥٠ میلیون نفر دوران انقلاب و رژیم گذشته و مبارزه روحانیت و کشور برای خلاصی ایران از نظام سراپا وابسته به مستکبرین و آمریکا را ندیده‌اند. این تعداد، جمعیت دوران دفاع مقدس، تثبیت انقلاب و دوران گروهک‌های تجزیه طلب را ندیده و شناختی از مناققین، از توده، خلق مسمان عرب و…ندارند و امروز یک انقطاع نسلی در کشور اتفاق افتاده است.

وی متذکر شد: جامعه جوان ایران که جامعه حداکثری هم هستند با عدم آگاهی از وضعیت وخیم ایران پیش از انقلاب به برخی رسانه‌های معاند این اجازه را داده‌اند که خوراک ذهنی نامناسبی برای مردم ایران تهیه و انتشار دهند.

شریف معتقد است: القای ناکارآمدی انقلاب و پشیمانی از اینکه اصلاً چرا انقلاب شد را یکی از راهبردهای دشمنان در جنگ رسانه‌ای ذکرکرد.

* ناکارآمدی نظام دینی به زودی به اتمام می‌ رسد

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: فعالین رسانه‌ای معاند در روش دوم برای آسیب وارد کردن به انقلاب به دنبال این هستند که پشیمانی در نسل جوان را از جریان و روند انقلاب ایجاد کنند واین توهم را ذهن آنان ایجاد کنند که اتفاق خاصی در چهل سال گذشته نیفتاده و به زودی ناکارآمدی نظام دینی به اتمام می‌رسد.

شریف، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه را راهبرد سوم نظام سلطه در تولیدات رسانه‌ای ذکر و اظهار کرد: حال باید بررسی کرد که چه تصویری از جمهوری اسلامی ایران در طول ٤ دهه گذشته تصویر واقعی است.

وی در خصوص حوادث اخیر پس از اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف بنزین عنوان کرد: رهبر انقلاب در خصوص ماجرای بنزین، در درس خارج از فقه اظهارنظر کردند و پس از آن بالای ۸۰ درصد اعتراض‌ها فروکش کرد چون تفاوت بین اعتراض و آشوب را مشخص کردند اما سیستم رسانه‌ای همچنان موج درست می‌ کند و تصویر غیرواقعی منعکس می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه