English

متقی فر در گفتگو با خبرگزاری موج:

اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند/ آرایش مجلس یازدهم قطعا متفاوت از مجلس فعلی خواهد بود

سخنگوی جبهه پایداری گفت: اصلاح طلبان با عملکرد بسیار ضعیف خود در دولت، اعتماد خود را در میان مردم از دست داده اند.

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده،  گفت: مردم ناکارآمدی و بی کفایتی برخی مسئولین را پای نظام نمی نویسند و بارها در عین وجود مشکلات معیشتی و بیکاری ...وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان با عملکرد بسیار ضعیف خود در دولت، پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند و شانس پیروزی را در انتخابات مجلس را ندارند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه آرایش مجلس یازدهم قطعا متفاوت از مجلس فعلی خواهد بود، افزود: مردم هر روز شاهد شکل گیری فتنه ها و نابسامانی ها در اردوگاه اصلاح طلبان هستند و خیانت های این جریان سیاسی وابسته به غرب بارها برای مردم شریف و بصیر ایران ثابت شده است.

متقی فر اظهار داشت: مردم از همراهی این مجلس با جهت گیری های مخرب و محنت ساز دولت بشدت ناراحت هستند لذا آرایش مجلس آینده انشالله انقلابی تر و کارآمد تر خواهد بود.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: اگر جبهه خودی و انقلابی با اعمال شاخص های انقلابی، ارزشی، کارآمدی، عدالت محوری، مردم محوری، ساده زیستی، شجاعت و استکبار ستیزی و با رویکرد ضد برجامی و سایر کنوانسیون های دیکته شده غرب، نامزدها را انتخاب و به مردم با شفافیت سوابق آنها معرفی کند، می تواند پیروز قطعی انتخابات باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • sasan

    جناب متقی فر فکر کنم خوب به اعتراضات ۲ بار مردم در سال ۹۶ و آبان گذشته را نشنیده یا نشنیده میگیرد که جامعه از اصلاح و اصول گذر کرده اند و همه چیز به پایان خود میرسد شاید خنده دار بنظر برسد ولی واقعیتی است که امروز در کل جامعه میبینیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی