English

لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی به مجلس ارسال شد

رئیس جمهور لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی به مجلس ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، روز شنبه لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

او با هدف وضع مقررات یکپارچه در زمینه تقویت بازرسی‌ها در روند تولید، تردد و معاینه فنی وسایل نقلیه چرخدار به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای و کاهش آلودگی‌ های ناشی از آن، رئیس جمهور لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را برای طی تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد.

براساس این گزارش، با به رسمیت شناخته شدن رشد حمل و نقل جاده‌ای و افزایش خطرات و ناگواری‌های برآمده از آن، که همه طرف‌های متعهد را با دشواری‌های ایمنی و زیست محیطی مواجه ساخته است و همچنین تمایل به دستیابی به یکپارچگی بیشتر در قوانین حاکم بر حمل و نقل جاده‌ای و اطمینان یافتن از دستیابی به سطح بالاتری از ایمنی و حفاظت از محیط زیست، این لایحه در دولت به تصویب رسیده است.

لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها در جلسه بیست و دوم آبان ۱۳۹۸ هیئت وزیران تصویب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی