English

قاضی‌ پور:

دولت اعلام کند ۶۰ میلیون نفری که قرار است کمک‌ های معیشتی دریافت کنند، چه کسانی هستند؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت اعلام کند ۶۰ میلیون نفری که قرار است کمک‌های معیشتی دریافت کنند، چه کسانی هستند؟ بسیاری از افراد جامعه این کمک‌ها را دریافت نکرده‌اند.

دولت اعلام کند ۶۰ میلیون نفری که قرار است کمک‌ های معیشتی دریافت کنند، چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری موج، نادر قاضی‌ پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تأثیر افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت کالاها، در اخطار قانون اساسی اظهار کرد: آقای لاریجانی! مجلس با حمایت شما ۱۴ میلیارد دلار به دولت اختصاص داد تا کالاهای اساسی وارد شود.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی همه این اعتبار در کلانشهرها خرج می‌شود و کارگران و کشاورزان از این ۱۴ میلیارد برخوردار نشده‌اند. به نظر می‌رسد کارگران، کشاورزان و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد جزو ۶۰ میلیون نفری که کمک معیشتی دریافت می‌کنند، نیستند.

قاضی‌پور افزود: سهم روستاییان و کشاورزان از این ۱۴ میلیارد را مشخص کنید، به آنها کارت بدهید و پول را به حسابشان واریز کنید. دولت اعلام کند ۶۰ میلیون نفری که قرار است کمک‌های معیشتی دریافت کنند، چه کسانی هستند؟ بسیاری از افراد جامعه این کمک‌ها را دریافت نکرده‌اند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با بحث ۱۴ میلیارد، حق با شماست. باید مکانیزمی وجود داشته باشد تا امکاناتی که دولت با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌کند، به دست همه مردم برسد؛ در ایام بودجه نیز این بحث مطرح شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه شیوه توزیع به گونه‌ای بود که ایراداتی وجود داشت. در بودجه سال آینده دولت باید مکانیزم جدیدی در این خصوص به تصویب برساند تا کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود، به دست محرومین برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه