English

واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم و بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین در محاکم بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعباس موسوی ، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم و بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین در محاکم بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

موسوی با تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، وحدت و مقاومت را تنها گزینه مردم در مبارزه با غاصبان فلسطین، توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سکوت و انفعال سازمان ها و مجامع بین المللی در  برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه در پرتو حمایت از این رژیم سفّاک و کودک کش، جنایات و ترور مردم و مبارزان فلسطینی در داخل و خارج از اراضی اشغالی ادامه داشته است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان  از سازمان ها و مجامع  منطقه ای و بین المللی خواست به وظیفه و مسئولیت انسانی و قانونی خود در توقف اقدامات تروریستی اشغال گران قدس و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین عمل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه