English

نماینده رییس جمهور در امور اقلیت ها؛

توسعه و امنیت کشور در سایه همبستگی ادیان است

نماینده رییس جمهور در امور اقلیت ها گفت: امروز جامعه ایران به رفاه، اشتغال و توسعه نیازمند است و توسعه و امنیت کشور در سایه همبستگی ادیان است.

توسعه و امنیت کشور در سایه همبستگی ادیان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی نماینده رییس جمهور در امور اقلیت ها در نشست با اقلیت های دینی استان یزد افزود: آنچه مردم ایران را به هم پیوند می دهد و انسجام و وحدت می بخشد خداپرستی و عشق به ایران است و می توان در این زمینه از همزیستی مسالمت آمیز مردم در یزد الگوبرداری کرد.

وی ادامه داد: قرآن کریم می گوید دین مداران یک هدف مشترک دارند و آن خداپرستی و انسان مداری است و بقیه موارد جزو فرعیات محسوب می شود.

نماینده ویژه رئیس جمهوری با بیان اینکه تعصب از فرعیات است، گفت: اصول مذهب به دور از تعصب است و هیچ یک از ادیان، افراط طلبی و خشونت طلبی را نمی‌پذیرند.

وی تصریح کرد: امروز جامعه ایران به رفاه، اشتغال و توسعه نیازمند است و توسعه و امنیت کشور در سایه همبستگی ادیان است.

حجت الاسلام یونسی با بیان اینکه یزد به دارالعباده معروف است، گفت: مردم یزد، مردمی مومن و مذهبی هستند ولی کسی را برای شورای شهر انتخاب می کنند که یک ایرانی غیرمسلمان است و این نشان از آن است که فرهنگ زیبای مردم ایران به دور از خشونت طلبی و تنگ نظری است.

نماینده ویژه رئیس جمهور با اشاره به برخی تفرقه افکنی‌ها در کشور، گفت: فارس یعنی ایران و چه کسی از آذری‌ها ایرانی‌تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه