English

پزشکیان:

هیچ انسان آگاه و آزاده‌ ای سر در مقابل زور و ظلم خم نمی‌ کند

نایب رئیس مجلس گفت: هیچ انسان آگاه و آزاده‌ای سر در مقابل زور و ظلم خم نمی‌کند، آمریکا می‌خواهد قلدری کند این خیال خامی است که تصور می‌کند ایرانی‌ها و آزادگان به همین راحتی کوتاه می‌آیند.

هیچ انسان آگاه و آزاده‌ ای سر در مقابل زور و ظلم خم نمی‌ کند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح الزام دولت به تعیین سر خط جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه اظهار کرد: عده‌ای به من گفته‌اند که چرا امروز مصادف با ۱۳ آبان به عنوان رئیس جلسه صحبت نکردم. چون روز گذشته رئیس مجلس موضع گیری داشت نخواستیم حرف بزنم.

او افزود: هیچ انسان آگاه و آزاده‌ای سر در مقابل زور و ظلم خم نمی‌کند، آمریکا می‌خواهد قلدری کند این خیال خامی است که تصور می‌کند ایرانی‌ها و آزادگان به همین راحتی کوتاه می‌آیند.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: کشوری که به راحتی زیر تمام تعهدات بین المللی زده می‌گوید که می‌خواهد مذاکره کند، اما اگر تو اهل مذاکره بودی چطور زیر قرارداد‌ها و تعهدات زدی.

پزشکیان  تاکید کرد: می‌گویند که ایران باید مذاکره کند، ایران که مذاکره کرده بود و به تعهدش هم عمل کرد از کجا معلوم که دوباره مذاکره کنیم و زیرش نزنند؛ لذا همه انسان‌های آگاه در مقابل ستم و قلدری می‌ایستند و سر خم نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی