English

انتصابات تامل برانگیز در سازمان جهاد کشاورزی گلستان

انتصابات سیاسی_منطقه ای در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از بدو انتصاب مختار مهاجر بعنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی در حد اعلایی سازمان جهاد کشاورزی استان را مبتلا کرده است!

انتصابات تامل برانگیز در سازمان جهاد کشاورزی گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، انتصابات سیاسی_منطقه ای در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از بدو انتصاب مختار مهاجر بعنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی در حد اعلایی سازمان جهاد کشاورزی استان را مبتلا کرده است!

مختار مهاجر که در گذشته با حمایت نوروزی نماینده سابق علی آباد در مجلس توانست بر کرسی ریاست سازمان جهاد تکیه بزند به یکباره با اهداف سیاسی_انتخاباتی و منطقه ای به دامان اسدالله قره خانی نماینده  فعلی علی آباد رفته و روابطی خاص را با این نماینده مجلس به هم می زند.

این روابط سیاسی خاص بگونه ای رقم می خورد که انتصابات مهاجر در حوزه ی انتخابیه ی علی آباد کتول مستقیما با میل و اراده ی نماینده ی علی آباد رقم می خورد و حالا در آستانه ی انتخابات اقداماتی عجیب و بی سابقه را ببار می اورد.

حدود دو سال قبل عزل رئیس جهاد کشاورزی علی آباد کتول بدلیل برخی حواشی خاص رقم می خورد و نهایتا رئیس جهاد علی آباد از سمت خود عزل می گردد.

حال و در آستانه ی انتخابات مجلس پیش رو و البته نزدیک همان رئیس معزول حسب اراده و خواست نماینده ی علی آباد با اهداف تماما سیاسی_انتخاباتی مجددا بعنوان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان علی آباد کتول منصوب می گردد تا بار دیگر انتصابات سیاسی و منطقه ای مهاجر به نفع اسدالله قره خانی به شکلی قابل تأمل افکار عمومی را به خود مشغول کند.

باید گفت انتصابات قابل نقد و تأمل برانگیز مهاجر با رنگ و بوی سیاسی،فامیلی و منطقه ای به این مورد خلاصه نشده و نمی شود.

منبعی مطلع در خصوص این انتصابات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد:

جعفر ایمانی کتولی برادرزاده ی جواد ایمانی کتولی در مدیریت اب و خاک سازمان جهاد مشغول به کار شده و بعنوان مسئول دفتر تقی کمال غریبی مدیر برکنار شده ی اب و خاک سازمان جهاد و مشاور فعلی مهاجر روابطی خاص را با کمال غریبی به هم زده است.

جابر مهاجر برادر زاده ی مختار مهاجر نیروی شرکتی در قسمت انتقال اب ,خانم حسینی خواهرزاده ی مختار مهاجر در قسمت طرح و برنامه مشغول به کار شده است.

شوهر خانم حسینی(اقای میثم امساک پور)نیز در قسمت تجهیز و نوسازی سازمان مشغول به کار شده و در آنجا از قدرتی قابل ملاحظه نیز برخوردار است.گفتنیست امساک پور اهل رشت بوده و بواسطه ی قرابت با مهاجر توانسته در سازمان جهاد مشغول به کار شود.

در گذشته نیز عنوان شد که فرزند شیخ معصومی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با گرایش خاص سیاسی نیز در شرکت خدمات حمایتی مشغول به کار شده بود و نیز دو نفر از بستگان بسیار نزدیک قربان شفاهی عضو هیئت مدیره ی صندوق توسعه ی بخش کشاورزی و معاون سابق مهاجر در صندوق توسعه ی بخش کشاورزی استان گلستان مشغول به کار شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    خدا لعنتش کنه. که به ناحق و بر اساس اینکه در حذب مخالفش بودم منو از لیست استخدام خارج کرد و گفت برو نماینده محبوبب تو رو استخدام کنه.

  • محمد

    سلام . وقتی که قدرت دنیوی داری عدل رو زیر پا بگذاری و به رضای خدا اهمیت ندی و اسیر هوای نفس باشی . می شوی نمونه ایشان . هرچه بومی و ساکن علی آباد رو به گرگان انتقال و پست داد و هر چه گرگانی بود در آزاد شهر رامیان و گنبد فرستاد. چگونه حق الناس را جواب خواهند داد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه