English

حسینعلی امیری:

اعضای هیات دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ ها مخالفت کردند

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه ها در نهایت در هیات دولت مطرح و به رای گذاشته شد که اعضای هیات دولت به آن رای مخالف دادند.

اعضای هیات دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ ها مخالفت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری امروز در حاشیه سفر خود به کرمانشاه گفت: طرحی که از سوی نمایندگان برای تعطیلی پنجشنبه ها تهیه شده بود برای دریافت نظرات بین دستگاه های اجرایی توزیع شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ موافقین و مخالفانی داشت که هر کدام‌ برای خود استدلال هایی می آوردند؛ اضافه کرد: طرح در نهایت در هیات دولت مطرح و به رای گذاشته شد که اعضای هیات دولت به آن رای مخالف دادند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: رییس سازمان امور اداری و استخدامی به زودی برای اعلام نظر هیات دولت در رابطه با این طرح در مجلس شورای اسلامی حاضر خواهد شد.

امیری توضیح داد: شرایط شهرستان ها با تهران متفاوت است و مسایل زیست محیطی و ترافیکی بشدت پایتخت در شهرستان ها مطرح نیست از این رو در صورت اجرای این طرح بسیاری از کارخانه ها و ادارات تعطیل می شوند و بار مالی قابل توجهی برای دولت دارد از این رو خلاف قانون اساسی است.

امیری صبح امروز به منظور شرکت در مراسم سالگرد شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • بهمن

    تهران مرکز اقتصاد ایران است اگر دولت در این خصوص صداقت دارد تعطیلی 5 شنبه را برای کلیه ادارات در پایتخت هم حذف کند. ضمنا برای استحضار ایشان شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی استانها و شهرستانها همین الان 5 شنبه ها تعطیلند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه