English

استاندار مازندران خبر داد:

تبادل و تهاتر کالا با استان ولگاگراد روسیه

استاندار مازندران گفت: بخشی از تولیدات استان مازندران مورد نیاز استان ولگاگراد است و در مقابل محصولات تولیدی ولگاگراد ازجمله غلات، آفتابگردان، روغن خام و گوشت قرمز مورد نیاز ایران و لذا تبادل و تهاتر کالا با ولگاگراد روسیه انجام می شود.

تبادل و تهاتر کالا با استان ولگاگراد روسیه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در دیدار با "آندری بوچاروف" استاندار ولگاگراد اظهار داشت: روابط میان دو کشور راهبردی و استراتژیک است، در همین راستا به دنبال تصمیمات روسای جمهور دو کشور، استانداران دو استان نیز باید در مسیر تعیین شده حرکت کنند و روابط خود را در بهترین سطح قرار دهند تا شرایط توسعه مناسبات فراهم شود.

وی  ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه مشترکی که سال گذشته بین دو استان امضا شد فرصت مناسبی برای اجرای مفاد تفاهم نامه بین دو استان است و هدف اصلی از این سفر نیز اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه است.

حسین زادگان تاکید کرد: اتاق های بازرگانی به عنوان محور بخش خصوصی دو طرف می بایست از روابط خوب بین دو استان نهایت بهره را ببرند و زمینه گسترش تجارت دو استان را بیش از پیش فراهم کنند.

استاندار مازندران با اشاره به قرار گرفتن این استان و ولگاگراد در کریدور شمال - جنوب و امکان دسترسی ولگاگراد از طریق بنادر شمالی ایران به آبهای گرم خلیج فارس، افزود: از طرفی نیز دسترسی ایران از طریق رودخانه ولگا به آبهای دریای سیاه و کشورهای اروپایی ظرفیت مناسبی را از همین طریق فراهم می آورد که نیازمند برنامه ریزی مناسب است.

حسین زادگان همچنین به ظرفیت بالای گردشگری دو استان مازندران و ولگاگراد اشاره و راه اندازی تورهای گردشگری با کمک دو استاندار را ضروری اعلام کرد تا مردم دو کشور بتوانند با ظرفیت های گردشگری آشنا شوند و از آنها به درستی استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای عملیاتی شدن این موضوع تدارک کارگروه های ویژه گردشگری با عضویت اقشار خاص نظیر رسانه ها و مدیران رسانه ها برای معرفی بیشتر ظرفیت ها پیشنهاد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه