English

احمد مرادی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

انتصاب سعید ناجی در هرمزگان منتفی است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعات مبنی بر حضور «سعید ناجی» در هرمزگان بیان داشت: حضور وی به صلاح نیست و به طور کل بنا بر این شده که این انتصاب برای هرمزگان منتفی شود.

انتصاب سعید ناجی در هرمزگان منتفی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، گویا روز شنبه حکمی مبنی بر انتصاب سعید ناجی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر روی سایت وزارت کشور قرار گرفته و تنها ساعتی پس از این خبر حکم برداشته شده است.

با توجه به عدم اقبال عمومی بسیاری از سیاسیون و همچنین نمایندگان استان با چنین تغییری در هرمزگان، گفتگویی با احمد مرادی نمایندم مردم مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ترتیب دادیم که خلاصه از آن در ادامه آمده است.

*با رئیس مجلس صحبت شد

 احمد مرادی در این گفتگو ‌اختصاصی با اشاره به سفر اخیر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بندرعباس اذعان داشت: در مدت زمانی که آقای لاریجانی در بندرعباس حضور داشتند با ایشان و استاندار هرمزگان صحبت هایی صورت گرفت، که با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، هرگونه جا به جایی در چیدمان سیاسی استان، باعث ایجاد شائبه های انتخاباتی خواهد شد، پس بهتر است این امر صورت نگیرد.

وی افزود: از طرفی قرار است شخصی که در البرز با مشکل رو به رو شده و نتوانسته همکاری های لازم را با استاندار این استان داشته باشد و‌ به نوعی عزل شده است، به کار گمارده شود که به نظر ما به صلاح ‌نیست در این شرایط و اوضاع این فرد در پست مهم در استانی دیگر منصوب شود.

*انتصاب ناجی منتفی است

مرادی ضمن بیان این که استاندار به نمایندگان وعده داده است تا مشکل را حل و نتیجه ی آن را اطلاع رسانی کند، افزود: از حکمی که بر روی سایت وزارت کشور گذاشته شده بی اطلاع هستم ولی به طور کل بنا بر این شده که این انتصاب برای هرمزگان منتفی شود.

*از حضور ناجی در مهمانسرای استانداری خبر ندارم

احمد مرادی در خصوص شایعاتی که در رابطه با اسکان سعید ناجی در مهمان سرای استانداری هرمزگان وجود دارد، بیان داشت:ا گر این شخص به عنوان معاون سیاسی استانداری در هرمزگان حضور یافته، کار اشتباهی است، زیرا هیچ صحبتی در این خصوص نشده و من باید آخرین  نتیجه را از استاندار جویا شوم.

وی تصریح کرد در وضعیت کنونی که فرصت چندانی تا انتخابات نمانده است، به صلاح نیست این جا به جایی سیاسی انجام گیرد و این امر حامل شائبه های بسیاری است و اوضاع استان را متشنج خواهد کرد و کارِ کارشناسی شده ای نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه