English

سردار صابری در نشست خبری خبر داد؛

برنامه های سپاه تهران برای هفته دفاع مقدس

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ برای هفته دفاع مقدس خبر داد.

 برنامه های سپاه تهران برای هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سیروس صابری رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس  اظهار کرد: در طول تاریخ دو قرن گذشته اگر به جغرافیای ایران نگاه کنیم مانند شتری نشسته بوده که امروز تبدیل به گربه نشسته شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله با شرایط یک کشور تازه انقلاب کرده بسیار متمایز بود که در مقابل ۳۵ کشور ایستادیم.

او با بیان اینکه جوانان امروز نیز همچنان پای کار هستند افزود: امیدواریم هیچ گاه جنگی روی ندهد، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، جوانان امروز ما پای خواهند بود که در مسئله شهدای مدافع حرم شاهد رشادت‌های نسل امروز بودیم.

صابری شعار برنامه‌های امسال سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ را پیشرفت و پیروزی در سایه مقاومت اعلام کرد.

وی در ادامه برنامه‌های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ گفت: نمایشگاه‌ های سپاه تهران در ۱۲ نقطه به طور متمرکز برگزار خواهد شد. دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان ولایت، پارک آزادگان، میدان امام حسین، برج میلاد و پارک دانشجو از مکان‌های برگزاری مراسم خواهد بود.

جانشین سپاه تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج و سپاه در این هفته در تهران بزرگ مراسم‌ها و نمایشگاه‌هایی را خواهند داشت اظهار کرد: کارناوال‌های هنری و تئاتر‌های نمایشی از سری برنامه‌های این هفته خواهد بود، البته با هماهنگی صورت گرفته فضاسازی‌های مناسب در سطح شهر و سخنرانی در مدارس، مساجد، برنامه‌هایی در پایگاه‌های مقاومت و ادارات دولتی برگزار می‌شود.

صابری در ادامه سخنان خود افزود: امسال در رزم نمایش‌های خود عملیات‌های بدر، کربلای ۳ و ۴ و ۸ در مناطق مختلف بازسازی خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ از دیدار با ۲۰۰۰ خانواده شهدا از جمله شهدای اقلیت‌های دینی و مدافع حرم خبر داد.

سردار صابری در ادامه افزود: در این هفته یادواره‌های شهدا و طرح‌های محرومیت زدایی سپاه تهران که در طول سال تداوم دارد نیز به طور خاص اجرا شده و اهدا سبد کالا به نیازمدان و محرومان را در دستور کار داریم.

جانسین سپاه تهران بزرگ در ادامه اعلام کرد که برگزاری همایش عاشوراییان در تاریخ سی ام شهریور ماه و در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار صابری در پایان سخنان خود با تاکید بر دین همه ملت ایران نسبت به شهدا و دفاع مقدس، گرامیداشت یا و خاطره ایام دفاع مقدس را لازم و درست توصیف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه