English

بنایی موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

شایسته سالاری در راس برنامه‌ های آقای حاجی میرزایی قرار دارد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: دانشگاه فرهنگیان اولویت اول حاجی میرزایی است، ضمن این که شایسته سالاری هم در راس برنامه‌ های آقای حاجی میرزایی قرار دارد.

شایسته سالاری در راس برنامه‌ های آقای حاجی میرزایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محسن حاجی میرزایی  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اظهار کرد: آقای حاجی میرزایی در چند روز گذشته در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف  برنامه‌های خود را ارائه داده و بر اساس آنچه عنوان کرده جایگاه بالایی برای آموزش و پرورش قائل است و ما هم از ایشان خواستیم آموزش و پرورش را درگیر کارهای سیاسی و حزب نکند. زیرا این وزارت خانه متعلق به همه کشور است.

وی با اشاره به وجود ۱۵ میلیون دانش آموز و ۱ میلیون فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آقای حاجی میرزایی در برنامه هایی که ارائه دادند حذف تنوع  ۲۳ گانه مدارس را وعده دادند و گفتند مدارس باید دو نوع دولتی و غیر دولتی باشد. همچنین اجرای سند تحول بنیادی که خواسته‌ همه فرهنگیان و ملت ایران است نیز از برنامه‌های ایشان اعلام شده است.

* حاجی میرزایی وعده تحقق مطالبات فرهنگیان را داده است

بنایی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سیاست زدگی در آموزش و پرورش، از وعده حاجی میرزایی برای تحقق مطالبات به حق فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان نیز اولویت اول ایشان است و ایشان گفته که معلمان صرفا باید از طریق دانشگاه وارد عرصه آموزش و پرورش شوند. ضمن این که شایسته سالاری هم در راس برنامه‌های آقای حاجی میرزایی قرار دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به سابقه حاجی میرزایی به عنوان معاون وزارت آموزش و پرورش و شناخت وی از تحولات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ایشان واقعا یک معلم واقعی است که سختی‌های معلمان را حفظ کرده و مرام و منش مدیریتی دارد. ضمن این که معتقد به واگذاری اختیارات به مدرسه و افزایش مشارکت دانش آموزان و معلمان است و استفاده از ظرفیت درون آموزش و پرروش به نحوی منزلت معلمان را در برنامه‌های خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    متاسفانه تو فرهنگ ما ایرانیها شایسته سالاری معنایی ندارد.با شعار نیست همه رده ها باید در راستای شایسته سالاری متحول شوند.وقتی آقایی قبل از انقلاب در ارگانی بوده ونفوذ داره بعد از چهل سال گذشت از انقلاب مونده تا تمام فامیلهای وابسته سر کار ببره جایی واسه شایسته سالاری نمی مونه.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه