English

امیر حیدری:

شرایط اقتضا می‌ کند که هوشیاری خود را در مرزهای کشور حفظ کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران کاملاً امن است؛ اما شرایط اقتضا می‌ کند که هوشیاری خود را در مرزهای کشور حفظ کنیم.

شرایط اقتضا می‌ کند که هوشیاری خود را در مرزهای کشور حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در اجتماع بزرگ لبیک یا حسین (ع) در آستانه فرا رسیدن ماه محرم با اشاره به آیاتی از سوره حمد، به دو کلیدواژه صراط مستقیم که در این سوره ذکر شده پرداخت و اظهار کرد: صراط مستقیم به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) اشاره دارد و در عصر حاضر صراط مستقیم همان ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه بالاترین نعمتی هستند که خداوند به ما عطا کرده است در خصوص تکلیف ما در مقابل این نعمات افزود: هیچ شکرگزاری در درگاه خداوند متعال بالاتر از اطاعت نیست.

حیدری ادامه داد: امروز باید مطیع ولایت باشیم و شکر نعمات خداوند زمانی درست محقق می‌شود که ولایت را تنها نگذاریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهدا شکر خداوند را به درستی انجام دادند و از ولی فقیه اطاعت کردند، تصریح کرد: امروز اطاعت از ولایت نباید فقط در حد حرف باشد، بلکه باید عملی باشد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود رهبری، مردم و نیروهای مسلح را مثلث اقتدار کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: این سه رکن اساسی باید برای عزت و صلابت نظام جمهوری اسلامی یکپارچه تلاش کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: زمانی در کشور شرکت در نماز جمعه از حضور در جبهه جنگ سخت‌تر بود و صدام در جنگ علیه ملت ایران تهدید می‌کرد که اگر مردم در این آیین عبادی و معنوی شرکت کنند، مصلاها و مساجد را بمباران می‌کند.

وی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایت‌ فقیه است و راه درست را امروز مقام معظم رهبری به مردم نشان می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: به برکت خون شهدا، ایران امروز قدرت و اقتدار دارد و این اقتدار با عزت و سربلندی نصیب کشور شده است.

حیدری با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا مقدس هستند، تصریح کرد: این عزیزان گهواره شهدا را به سوی خداوند پرواز دادند و مادران و پدران شهیدان باید به معنی واقعی در کشور تکریم شوند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام ولایی است؛ چرا که انقلاب اسلامی مسیر حقیقی را به مردم نشان داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به جانفشانی شهدا، ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان اشاره کرد و گفت: امروز سرزندگی مردم مدیون همین جانفشانی شهدا، ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان نظام جمهوری اسلامی سرزندگی است.

حیدری به گستردگی حضور مرزبانان ارتش در تمامی مرزهای میهن‌مان اشاره و تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه برحضور گسترده در غرب کشور از اوایل امسال در شرق کشور و گستره وسیعی از مرزهای کشور نیز مستقر شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ما امروز در کنار مرزبانی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، مرزبانی را به‌ صورت مکانیزه و توأم با بکارگیری انواع تکنولوژی‌های روز انجام می‌دهیم.

حیدری با تاکید بر اینکه حضور ما در مرزها و به‌کارگیری این تکنولوژی‌ها به معنی احساس خطر نیست، تصریح کرد: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران کاملاً امن است؛ اما شرایط اقتضا می‌کند که هوشیاری خود را در مرزهای کشور حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه