English

جانشین نیروی دریایی ارتش:

داشتن نیروی انسانی توانمند برای دفاع و تهاجم مهم است

جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : داشتن نیروی انسانی توانمند برای دفاع و تهاجم امری مهم است و نیروی انسانی بادانش، ماهر و توانمند نیازداریم .

داشتن نیروی انسانی توانمند برای دفاع و تهاجم مهم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در اختتامیه دوره بصیرت عاشورایی کارکنان نیروی دریایی در نوشهر  اظهار داشت: کارکنان نیروی دریایی همانگونه که به انجام ماموریت ها می پردازند باید به کانون خانواده نیز توجه داشته باشند زیرا نقش خانواده ها به عنوان منشاء و محور برای قدرت سازی و امنیت سازی در نیروی دریایی مهم است.

وی ادامه داد : فرمانده معظم کل قوا همواره شکیبا، بردبار و باحوصله هستند و کارکنان نیروی دریایی نیز باید چنین ویژگی هایی داشته باشند و خانواده های معظم شهدا به عنوان یک الگو در جامعه  به شمار می روند و باید راه شهیدان در جامعه استمرار یابد.

جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد : نیروی دریایی به صورت خوداتکا و توکل با خداوند بزرگ ماموریت ها را دو هزار کیلومتر آن سوی آب های سرزمینی انجام می دهد و باید بدانیم ایمان متقی و ریشه ای اصل مهمی است و امنیت سازی و قدرت سازی کار مهم نیروی دریایی ارتش است که از منافع جمهوری اسلامی دفاع می کند.

وی امیدآفرینی و مقاومت برابر جنگ نرم دشمن را از مسائل مهم و مورد توجه برای خانواده ها دانست و گفت: در برابر دشمنی قرار گرفتیم که تمام قد برابر ما ایستاده است و باید از خانواده معظم شهدا و فرماندهی معظم کل قوا درس بگیریم.

حسنی مقدم تاکید کرد: نیروی دریایی زمانی می تواند فداکارانه و هوشمندانه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و آبهای انحصاری و اقتصادی دفاع کند که بتواند آینده را بشناسند و درک کند و خانواده ها در این زمینه باید همسران و پدران در نیروی دریایی کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه