English

دریادار خانزادی:

ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی الحاق می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال الحاق ناوشکن دماوند در ناوگان شمال نیروی دریایی را خواهیم داشت.

ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی الحاق می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح مسابقات غواصی بین المللی نظامی 2019 که در جزیره کیش برگزار شد، درباره الحاق ناو شکن دماوند به ناوگان نداجا اظهار کرد: ما امسال الحاق ناوشکن دماوند در ناوگان شمال نیروی دریایی را خواهیم داشت.

*تجهیز ناوشکن دماوند به سامانه‌های راداری پیشرفته‌

وی افزود: این ناوشکن به طور کامل احیا شده و این کار در مدت 18 ماه انجام شده است. تمامی ایراداتی که در نمونه‌های قبلی این ناوشکن وجود داشته در ناوشکن دماوند برطرف شده است. این ناوشکن به سامانه‌های راداری پیشرفته‌ای مجهز شده که دست‌یابی به اهداف دور دست را برای آن میسر می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این ناوشکن به تسلیحات جدیدی مجهز شده و در حال پیش‌بینی برای تجهیز ناوشکن دماوند به سیلوهای پرتاب عمودی موشک هستیم.

دریادار خانزادی تصریح کرد: این روند در ناوگان جنوب نداجا هم در حال انجام است. ما امسال در ناوگان جنوب نداجا الحاق ناوشکن دنا و یک فروند ناو موشک‌انداز را خواهیم داشت به انضمام یک فروند ناو مین شکار جدیت تجهیزات نوین مین روزی در سطح و زیر سطح دریا مجهز است. علاوه بر این یک عامل کرافت را هم به صورت کاملا بومی ساخته‌ایم که امیدواریم در هفت آذر شاهد الحاق این هاور کرافت هم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی