English

سردار تشکری:

نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن نیز باید بداند که نباید تهدیدی را علیه ایران داشته باشد و اگر تهدیدی داشتند بداند که آسیب قابل توجهی خواهد خورد، زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار  محمود  تشکری دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش گفت: بنابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شد، ایشان همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید ساری و جاری باشد و همه نیروها و فرماندهان از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر و به آن تسلط داشته و سازمان های تحت فرماندهی شان نیز از آگاهی خوبی برخوردار باشند.

*نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند

وی افزود: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند به همین دلیل باید در اوج آمادگی و اشراف اطلاعاتی باشند، برای این مهم باید دشمن را به خوبی شناسایی و از توانمندی های داخلی کشور هم مطلع باشند و خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله آماده کنند.

سردار تشکری با بیان اینکه به فضل الهی آمادگی و اشراف در نیروهای مسلح ایران وجود دارد و دشمنان نیز این آمادگی و اقتدار را به خوبی درک کرده اند،اظهار داشت: دشمن نیز باید بداند که نباید تهدیدی را علیه ایران داشته باشد و اگر تهدیدی داشتند بداند که آسیب قابل توجهی خواهد خورد، زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

وی اصل آمادگی برای غافل گیر نشدن در نیروهای مسلح بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: نیروهای مسلح همواره باید توان و آمادگی خود را روز آمد و برای مقابله با تهدیدات آماده باشند. 

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا در بخش دیگر از سخنان خود گفت: جشنواره مالک اشتر وظیفه دارد یگان های برتر و فرماندهان موفق را شناسایی و از آنها تقدیر کند. 

وی عامل برتر ساز نیروهای مسلح ایران در مقابل سایر نیروهای نظامی جهان را نیروی انسانی کارآمد و مومن و معتقد دانست و گفت: شاید از لحاظ تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نتوان نیروهای مسلح ما را با برخی کشورها مقایسه کرد اما نیروی انسانی کارآمد و معتقد موجب شد که نیروهای مسلح ایران در دفاع مقدس و بعد از آن سربلند و مقتدر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه