English

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

ایران هیمنه پوشالی انگلیسی ها را از بین برده است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ایران هیمنه پوشالی انگلیسی ها را از بین برده است.

ایران هیمنه پوشالی انگلیسی ها را از بین برده است

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: در دوره ای سفارتخانه های روس و انگلیس برای پادشاه و نخست وزیر و نمایندگان مجلس ایران تصمیم می گرفتند و متاسفانه مسوولان بی وطن آن دوره ایران، هر چه از این دو سفارتخانه دستور می رسید را بدون کم و کاست اجرا می کردند.

وی افزود: آسیب های جبران ناپذیری کشورمان بابت اینگونه وادادگی سیاسی در برابر غربی ها خورد تا اینکه صبر ملت ایران به سر آمد و با سرنگونی رژیم ستم شاهی و طرح شعار نه شرقی و نه غربی، با قدرت ایمان و پیروی از ولایت تلاش کردیم تا در جهت سربلندی و سرافرازی ایرانی اسلامی گام برداریم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: حال پس از 40 سال شاهد هستیم که قدرت های زورگوی غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس، توان رویارویی با ملت انقلابی و فرهنگ مقاومت ایران را نداشته و تلاش می کنند با تحت فشار اقتصادی قرار دادن ملت ایران، ما را از راهی که در پیش گرفته ایم، باز دارند.

سالک با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی به وسیله انگلیسی ها گفت: انگلیسی ها به بهانه واهی نفتکش ایران را توقیف کرده و تصور می کردند که می توانند از طریق همراهی با سیاست های خصمانه آمریکا در تحریم ملت ایران، گامی در جهت متوقف کردن ایران بردارند.

وی افزود: همان زمان رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که جوانان ایرانی پاسخ دزدی دریایی انگلیسی ها را می دهند و در فاصله کوتاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار مثال زدنی یک کشتی متخلف انگلیس که با قلدری سعی به انجام تخلف در محدوده سرزمینی ایران را داشت، متوقف کردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: این اقدام نیروهای نظامی ایران بار دیگر هیمنه پوشالی انگلیسی ها را در میان افکار عمومی جهان از بین برد و به جهانیان ثابت کرد که قدرت های زورگوی غربی دیگر مانند گذشته نمی توانند در عرصه بین المللی یکه تازی کنند.

سالک در پایان با اشاره به نشست های اخیر کمیسیون های تخصصی برجام تاکید کرد: امیدواریم اروپایی ها از برخورد قاطع ایران با نیروهای نظامی آمریکا و سرنگونی پهباد آمریکایی و همچنین نتیجه توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیسی ها درس گرفته و دست از راه خطایی که علیه ملت ایران در پیش گرفته اند، بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی