English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

آمریکا و انگلیس دست از امتحان توانمندی دفاعی ایران بردارند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بهتر است آمریکا و انگلیس دست از امتحان توانمندی دفاعی ایران بردارند.

آمریکا و انگلیس دست از امتحان توانمندی دفاعی ایران بردارند

سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: با خروج آمریکا از برجام، سران کاخ سفید با همراهی انگلیس خبیث و برخی کشورهای منطقه ای، خیالات شومی را علیه منافع ملت ایران در سر می پرورانند و به طور مداوم دنبال راه هایی برای ضربه زدن به منافع کشورمان هستند.

وی گفت: وقتی غربی ها به این نتیجه رسیدند که تحریم های ظالمانه و گسترده و اعمال فشار حداکثری به ایران در حوزه اقتصادی، تاثیر دلخواه آنها را ندارد، به دنبال پیدا کردن راهی برای ضربه زدن نظامی به ایران رفتند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: یک روز کشتی ما را توقیف می کنند و روز دیگر با پهپاد به دنبال جاسوسی از سرزمین ایران هستند. یک روز انگلیس نیروی نظامی خود در خلیج فارس را افزایش می دهد، روز دیگر آمریکا می گوید ناو جنگی جدید به منطقه اعزام می کند.

ابطحی گفت: تمام این کارها برای تست و امتحان توانمندی نظامی ایران است تا بدانند آیا توان حمله به کشورمان را دارند یا خیر.

وی بیان داشت: تا امروز هر چه خواستند ایران را امتحان کنند، رزمندگان سپاه اسلام کوچک ترین تهدیدی را با قاطعیت پاسخ دادند. اگر در گذشته کسی جرائت نگاه کردن به نظامیان آمریکایی را نداشت، امروز ما با پهپاد از ناوهای آنها فیلمبرداری کرده و پهپادهای جاسوسی آمریکا را با موشک های بومی ساقط می کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: انگلیس خبیث نیز تلاش کرد با توقیف نفتکش ایران، توان ما را امتحان کند. رهبری عظیم الشان انقلاب فرمان اقدام متقابل را صادر فرمودند و بلافاصله یک کشتی آنها توقیف شد.

ابطحی تاکید کرد: بهتر است آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای منطقه ای که گوش به فرمان آنها هستند، دست از امتحان ایران بردارند. چرا که صبر ایران اندازه داشته و در صورت تداوم رفتارهای خصمانه پاسخی به آنها خواهیم داد که در تاریخ ثبت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه