English

سردار سپهر:

مقابله با استکبار از راهبرد های امام(ره) بود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از اهداف و راهبرد‌های امام خمینی (ره) تحقق تمدن جهانی اسلامی و حاکمیت مستضعفین بر کره زمین، مقابله با استکبار و رهایی‌بخشی مردم مسلمان و مستضعف جهان در برابر قدرت‌های استکباری بوده است.

مقابله با استکبار از راهبرد های امام(ره) بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نخستین نشست هم‌ اندیشی سفیران تمدن نوین اسلامی گفت: یکی از اهداف و راهبرد‌های امام خمینی (ره) تحقق تمدن جهانی اسلامی و حاکمیت مستضعفین بر کره زمین، مقابله با استکبار و رهایی‌بخشی مردم مسلمان و مستضعف جهان در برابر قدرت‌های استکباری بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیانات امام راحل باید به عنوان اسناد راهبردی ما مورد استفاده قرار گیرد، افزود: امروز اگر شما موفقیت‌های نظام اسلامی را در سطح کشور و جهان اسلام به ویژه غرب آسیا مشاهده می‌کنید، به واسطه دستور امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مردمی و صدور تفکر بسیجی است و این نشان‌دهنده تفکر راهبردی امام (ره) برای تشکیل بسیج جهان اسلام بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر امرور جبهه مقاومت اسلامی در شامات در برابر ۸۲ کشور عبری، غربی و عربی و دشمنان اسلام ایستاد و پیروز شد، به واسطه صدور فرهنگ بسیجی از ایران به جبهه مقاومت بود.

سردار سپهر ادامه داد: در اواخر جنگ تحمیلی، آمریکا بعنوان کشوری که بزرگترین قدرت نظامی، امنیتی و اقتصادی بود، می‌خواست وارد منطقه خلیج فارس و عرصه نبرد با جمهوری اسلامی ایران شود؛ لذا مسئولان خدمت امام (ره) رفتند تا از ایشان برای مقابله با آمریکا رهنمود بگیرند.

وی تصریح کرد: امام (ره) هم در این رابطه دو رهنمود ارائه کردند؛ یکی اینکه ناو‌های آن‌ ها را بزنند و دوم اینکه تنها راه مقاومت در برابر دشمنان استکباری، تشکیل هسته‌های مقاومت حزب الله بود که اکنون نمونه آن را در لبنان، عراق، سوریه و یمن می‌بینیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: پاسداران، بسیجیان و ارتشی‌ها در ۴۰ سال گذشته در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی آرزوی شهادت داشته‌اند؛ لذا تا زمانی که فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه وجود داشته باشد، آن جامعه شکست‌ناپذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه