English

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش:

اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش گفت: اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم

اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار دوم منصور روح الامینی فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وظیفه اصلی این یکان اشاره کرد و گفت: هوا دریای نیروی دریایی ارتش قسمت هوایی این نیرو است و رصد و پایش مرتب تمامی مناطق تحت کنترل یعنی همه مناطق سرزمینی و بین‌المللی از جمله ماموریت‌های این یکان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در زمین و دریا امدادرسانی انجام می‌دهیم، به امدادرسانی یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش در کمک به سیل‌ زدگان استان‌های گلستان و خوزستان اشاره کرد و افزود: بیمارانی که نیاز به انتقال به بندرعباس و مراکز استان‌ها را دارند توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مناطق مختلف و صعب العبور به بیمارستان‌های پیشرفته در بندرعباس و سایر مراکز استان‌ها منتقل می‌شوند.

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه یکی از شرح وظایف ما امدادرسانی به یکان‌هایی است که در حالت استراحت در دریا هستند، اذعان کرد: برای امدادرسانی مالکیت و ملیت آن یکان‌ها مهم نیست، بلکه اگر یکان‌های ایرانی یا غیر ایرانی در محدوده تحت کنترل ما، دچار اضطرار شوند و یا برابر استانداردهای بین المللی درخواست کمک کنند، بالگردهای ما به یاری آنان می‌شتابند.

وی با اشاره به تعمیرات وسایل پرنده در کشورهای محل ساخت آنان، افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی ما مورد تحریم همه‌ جانبه کشورهای سازنده وسایل پرنده قرار گرفتیم. وسایل پرنده در بازه زمانی مشخص یعنی از هفت روز تا 27 ماه نیازمند چک‌های تعمیراتی هستند و پس از 27 ماه باید حتما آن وسایل پرنده به کشور سازنده منتقل شده و مورد اورهال (بازآماد) اساسی قرار گیرد.

*تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم

امیر دریادار دوم روح‌الامینی با بیان اینکه اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم و این اقدامات امروز توسط کسانی انجام می‌گیرد که انقلاب را درست درک نکرده و آن زمان متولد نشده بودند اما با خودباوری و با استفاده از تجربه پیشکسوتان قبل از خود توانسته‌اند تمام کارهای پیچیده تعمیراتی را انجام دهند.

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ما با کمک دانشگاه، صنعت و فرزندان خود توانستیم وسایل پرونده را کاملا سرپا نگه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه