English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

تنها با مقاومت می توانیم در برابر زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما تنها با مقاومت می توانیم در برابر زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم.

تنها با مقاومت می توانیم در برابر زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد جواد ابطحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال ایجاد یک ائتلاف برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و با هدف تحت فشار قرار دادن ملت ایران هستند و به هر کسی در این زمینه متوسل شده اند.

وی افزود: آنها ابتدا به سراغ همپیمانان سنتی خود از جمله انگلیس، رژیم کودککش صهیونیستی، عربستان و امارات در منطقه رفتند و در این اواخر حتی خواستند تا پای هند و ژاپن را هم به منطقه باز کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این  تلاش ها چند معنی دارد. نخست اینکه آمریکایی ها به تنهایی قادر به مقابله با توان و ظریت های جمهوری اسلامی نیستند و دیگر نمی توانند مدعی ابرقدرتی در جهان باشند.

ابطحی گفت: معنی دیگر این است که آنها می خواهند یک ائتلاف جهانی علیه ما تشکیل دهند و اگر نتوانیم از منافع خود به درستی حفاظت کنیم، به طور قطع در برابر نظام استکبار جهانی آسیب خواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه ایران تجربه قرار گرفتن در برابر استکبار جهانی را دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از 40 کشور جهان و تمام ابرقدرت های پوشالی از صدام و رژیم بعث عراق حمایت می کردند. ایران در آن دوره نه حمایت های امروز را داشت و نه از نظر دفاعی در سطح آمادگی امروز بود، اما با روحیه انقلابی و مقاومت در برابر دشمن، توانستیم به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: امروز نیز با روحیه انقلابی، پیروی از ولایت و مقاومت در برابر دشمن، می توانیم از منافع کشور و مردم به درستی حفاظت و حراست کنیم.

ابطحی در پایان تاکید کرد: متاسفانه برخی نمی خواهند روحیه مقاومت در ملت ایران تقویت شوند، این افراد به طور قطع در زمین دشمن بازی می کنند و دلسوزی برای ملت ایران ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه