English

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

مدیران دو تابعیتی حاضر نیستند این مساله در جامعه مطرح شود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مدیران دو تابعیتی حاضر نیستند که این مساله در جامعه مطرح شود و به طور مداوم به دنبال پاک کردن صورت مساله هستند.

مدیران دو تابعیتی حاضر نیستند این مساله در جامعه مطرح شود

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که چرا عده ای نسبت به انتشار لیست دو تابعیتی ها که حاصل گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی انتقادهایی دارند؟ گفت: بحث دوتابعیتی ها از سال ها قبل مطرح بوده و دوتابعیتی ها خسارات سنگینی به کشور زده اند.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که امثال خاوری ها علیرغم اینکه دوتابعیتی بودند، مسوولیت حساسی را بر عهده گرفته و حتی به سمت مدیر عاملی بزرگ ترین بانک دولتی ما منصوب شدند و بعد از آن فسادی که پیش آمد، کشور را ترک کرده و هنوز هم به ایران باز نگشته اند.

نماینده فلاورجان در مجلس تصریح کرد: ایران تاکنون از حضور دو تابعیتی ها در سمت های حساس ضربه های دیگری هم خورده است و این موضوع باید روزی برای مردم شفاف شود.

موسوی لارگانی گفت: از ابتدای مجلس فعلی، درخواست بسیاری از نمایندگان این بود که دولت و دستگاه های دیگر به دو تابعیتی ها مسوولیتی را واگذار نکنند. حتی انتظار داشتیم که خود دولت بیاید و افراد دو تابعیتی را معرفی کند، اما نه تنها این اقدام را انجام ندادند، بلکه تلاش کردند تا اصل موضوع نیز مطرح نشود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر بحثی در مجلس پیرامون پخش یک فیلم مستند از سوی یک نماینده مجلس در صحن علنی مطرح شد. عده ای وزیر دفاع را احضار و از وی درباره پخش این فیلم سوال کردند. این سوال بی ربط بود، زیرا اساسا وزیر دفاع اجازه پخش فیلم در مجلس را نمی دهد و اگر عده ای بابت این موضوع سوالی هم دارند، باید از رییس مجلس و هیات رییسه سوال می کردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: در حین طرح این سوال، مسائل دیگری نیز مطرح شد و در نهایت افرادی که در کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها حضور داشتند، ناگزیر لیست افراد دو تابعیتی که حاصل کار کمیته تحقیق و تفحص مجلس است را منتشر کردند.

موسوی لارگانی اظهار داشت: حال عده ای به انتشار این لیست نیز اعتراض می کنند. ما نباید صورت مساله را پاک کنیم. اگر کسی اسمش در این لیست وجود دارد، بیاید با سند و مدرک از خود دفاع کند. نمی توانیم برای اینکه اسم خودمان در لیست قرار دارد، کل کار را زیر سوال ببریم.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به هشدارهای افراد دلسوز در خصوص دو تابعیتی ها توجه نشده است. شاید به دلیل اینکه بعضی از مسوولان طراز اول کشور هم خودشان جز دو تابعیتی ها بودند، خیلی به این مسائل توجهی نشان نداده و به دنبال پاک کردن صورت مساله هستند.

بیشتر بخوانیم:

کدام یک از مسوولان کشور دو تابعیتی هستند + لیست دوتابعیتی ها

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نوروزی

    قابل توجه مقامات ؛دوتابعیتی مطرح شه یا مطرح نشه ؛مردم کاری نمی تونن بکن .ما بگیم فلا ن مسعول دوتابعیتی یا مزدورجاسوس یا بی عرضه نا کارآمد نمی خواهیم به که بگوییم وچه کسی صدای مارا می شنود؟

  • ناشناس

    ازدولت دوتابعیتیها انتظار مطرح کردن این ننگ درجامع رو دارید. واقعا این انتظار شماها عقلائیست.

  • ناشناس

    یک روحانی نباید دوتابعیتی باشه وزیر پرچم بیگانه قسم بخوره چون پرچمدار انقلاب میباشدرییس محتر م جمهور برای دو تابعیتی شدنش شاید دلایلی دارد بنظر من باید اینا از امام راحل الگو میگرفتند ولی متاسفانه هیچی دیگه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه