English

امیر رستگاری تاکید کرد؛

جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده بندی بر تعامل مشترک

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز خرسندی از بومی سازی موفق خدمات مورد نیاز صنایع دریایی کشور در داخل و جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده بندی بر تعامل مشترک و ارتقاء استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت‌های موسسه رده بندی ایرانیان تاکید کرد.

جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده بندی بر تعامل مشترک

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارزیابی از توان فنی و علمی و همچنین آشنایی نزدیک‌تر و بیشتر با فعالیت‌های دانش بنیان صنعت رده بندی کشور از موسسه رده بندی ایرانیان بازدید کرد.

در جریان این بازدید گزارشی از روند و نحوه تولید استانداردهای فنی، ارزیابی و تایید طراحی شناورها ، بازرسی های رده بندی و قانونی کشتی‌ها، خدمات آموزشی و انتقال تکنولوژی وسایر فعالیت ها و دستاوردهای کارشناسان و نخبگان دریایی کشور در حوزه بازرسی و رده بندی ارائه شد و زمینه های همکاری و بهره گیری از خدمات توان فنی داخلی در طرح ها و برنامه های کلان تحت مدیریت سازمان صنایع دریایی و در صدر آن طرح تحول صنعت دریایی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

 همچنین به منظور هم افزایی و استفاده مشترک از دستاوردهای علمی و فنی توافق گردید کمیته های فنی و تخصصی و هسته های علمی متناسب با نیاز صنعت کشور تشکیل و برگزاری دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی تخصصی مشترک در دستور کار قرار گیرد.

امیر دریادار رستگاری در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از بومی سازی موفق خدمات مورد نیاز صنایع دریایی کشور در داخل و جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده بندی بر تعامل مشترک و ارتقاء استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت‌های موسسه رده بندی ایرانیان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه