English

ظریف در دیدار با اورتگا:

دولت آمریکا دست به تروریسم اقتصادی علیه ملت‌های مستقل می‌زند

وزیر امور خارجه ایران گفت: دولت آمریکا با وجود همه قوانین، مقررات و قطعنامه‌ها دست به تروریسم اقتصادی علیه ملت‌های مستقل می‌زند.

دولت آمریکا دست به تروریسم اقتصادی علیه ملت‌های مستقل می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات نیکاراگوئه با دانیل اورتگا رئیس جمهوری این کشور آمریکای لاتین دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در این دیدار گفت: دولت آمریکا با وجود همه قوانین، مقررات و قطعنامه‌ها دست به تروریسم اقتصادی علیه ملت‌های مستقل می‌زند.

وی در این دیدار با برشمردن زمینه‌های مختلف همکاری‌های تجاری، صنعتی، انرژی، کشاورزی، مالی و ... ایران با نیکاراگوئه بر اراده ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو جانبه تاکید کرد.

*تحریم آمریکا در چارچوب قوانین بین‌المللی نیست

رئیس جمهوری نیکاراگوئه نیز در این دیدار گفت: ما هرگز مفهوم تحریم آمریکا را قبول نداریم چون در چارچوب قوانین بین‌المللی نیست و این تحریم‌ها علیه مردم ما و شما یکجانبه و غیرقانونی است.

وی ادامه داد: همه از وضعیتی که آمریکا در جهان ایجاد کرده ناراحتند اما برخی به زبان نمی‌آورند. آنها با ابزار باج‌خواهی و با نقض قوانین تجارت بین‌المللی به جهانیان حتی به متحدین خود توهین می‌کنند. این رفتارها به ضد خودشان تبدیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی