English

پژمان‌ فر در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور خبر از واقعیت‌های اجتماعی ندارند/ نمک به زخم مردم نپاشید

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کردند که مسکن در کشور فقط ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است یا بنگاههایی که ایشان به آنجا مراجعه می‌کنند و از رانت آنجا استفاده می‌کنند ۳۰ درصد است یا این که خبر از واقعیت‌های اجتماعی ندارند.

رئیس جمهور خبر از واقعیت‌های اجتماعی ندارند/ نمک به زخم مردم نپاشید

به گزارش خبرگزاری موج، نصرالله پژمان‌ فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: اگر مشکلات مردم را حل نمی‌کنیم حداقل نمک به زخم مردم نپاشید. آقای رئیس جمهور اعلام کردند که مسکن در کشور فقط ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است یا بنگاههایی که ایشان به آنجا مراجعه می‌کنند و از رانت آنجا استفاده می‌کنند ۳۰ درصد است یا این که خبر از واقعیت‌های اجتماعی ندارند. امروز خانه‌ای که اجاره‌اش ۶۰۰ هزار تومان بوده است با ۲ میلیون هم اجاره نمی‌دهند. تاکید بنده این است که اگر مشکلات مردم را حل نمی‌کنیم نمک به زخم آن‌ها نپاشید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به مشکلات جانبازان و ایثارگران و تاکید بر این که «ما باید حرمت این عزیزان را نگه داریم» مدعی شد: امروز وقتی این عزیزان به داروخانه مراجعه می‌کنند دارو به آن‌ها داده نمی‌شود. مهمترین مساله برای ایثارگران و جانبازان درمان آن‌هاست. بیمارستان‌ها به دلیل عدم انجام تعهدات دولت به وظایف خود عمل نمی‌کنند. ایثارگران و جانبازان مهمترین سرمایه‌های کشور هستند آن‌ها که  دیگر جریان سیاسی نیستند که به جای دیگر حواله بدهیم.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این تذکر گفت: مشکلات جانبازان و شیمیایی‌ها مهم است و باید پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • آدری

    ایران وآب ببره/روحانی خواب می بره/بنده خدا از هیچی خبر نداره.اون از قیمت مسکن که بیش از دوسه برابرشده.هفته گذشته قیمت مرغ هرکیلوحدود 4000گرون شده .میوه گرون گوشت گرون کالاهای سوپری سه برابر شده.خدمات دولتی چند برابر شده.خدا به دادمان برس

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه