English

در دفتر حجت الاسلام ابوترابی؛

اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال ۹۸ در دفتر حجت الاسلام ابوترابی برگزار شد.

اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال ۹۸،‌ با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

حجت‌ الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌ فرد ضمن تاکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه ها بر مبارزه ریشه ای با منکرات، از اعضا خواست تا با احصاء معروف ها و منکرهای مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه های نشر این معروف ها پرداخته و برنامه های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف ها نیز تدارک ببینند؛ برنامه هایی از جنس برگزاری اجتماعات بزرگی که به عنوان مثال در موضوع حجاب و خانواده اخیراً با حضور بانوان محجبه بطور خودجوش شکل گرفته است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: از اعضا ستاد درخواست می شود تا در بحث مدارس و مهدهای کودک نیز بررسی لازم را به منظور اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و اقدامات اثربخش انجام دهند.

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، به اقداماتی که در معاونت اجتماعی سپاه تهران در طراحی نرم افزارهایی برای ضابطین بسیج در برخورد با منکرات مختلف صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به همت معاونین و اعضای ستاد اقدامات خوبی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران صورت گرفته، ولی این اقدامات خوب در قبال هجمه‌ای که دشمن دارد بسیار ناکافی است؛ لذا همه دوستان باید علاوه بر توانی که خودشان دارند، توان مجموعه های تحت امرشان را هم در این رابطه به میدان بیاورند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اضافه کرد: بعضی از نامحرمان و بعضی از خودی هایی که توجیه نیستند، سعی می کنند موضوعات ستاد امر به معروف و نهی از منکر را فقط در قالب موضوع حجاب و عفاف ببرند، در حالی که همه می دانیم که این فقط بخش کوچکی از اقداماتی است که باید انجام دهیم.

حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از نیروهای پلیس، بر مواردی از قبیل اولویت دادن به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های سپاه و بسیج، توجه بیشتر به اوضاع شهرستان های استان، لزوم برخورد قانونی و موثر با مراکز فساد آفرین برای جوانان و اهمیت فرهنگسازی قوی در این رابطه اشاره کرد.

وی در ادامه از مجموعه استانداری و فرمانداری خواست تا میزان اهتمام روسای دستگاه ها به مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جزو شاخص های جدی در ارزیابی دستگاه ها قرار دهند.

در پایان جلسه برخی اعضای ستاد، احکام عضویت خود در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را از سوی حجت الاسلام ابوترابی فرد دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه