English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

باید در جایگاه رسانه مراقب قلم خود باشیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید در جایگاه رسانه مراقب قلم خود باشیم، نباید قلم خود را با پول عوض کنیم، جایگاه رسانه در کشور بسیار مهم است.

باید در جایگاه رسانه مراقب  قلم خود باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در همایش تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب و رسانه که برای اولین بار در سطح استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک برگزار شد، گفت: باید در جایگاه رسانه مراقب  قلم خود باشیم، نباید قلم خود را با پول عوض کنیم، جایگاه رسانه در کشور بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی‌های خاصی دارد، در بیانیه همه موارد ذکرشده است و مشکلات و ایرادها و ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در این بیانیه به‌طور کلی بیان‌شده است.

رسانه‌های بیگانه در تلاشند فرهنگ غربی و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمامی رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند امید به آینده را در کشور تضعیف کنند و فرهنگ غربی و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

محمودی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف باید به جوانان میدان داد و با استفاده از مدیران جوان در کنار مدیران پیشکسوت می‌شود به رشد و ترقی دست‌ یافت.

وی بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی استقلال داشته باشیم، استقلال در حوزه‌های مختلف باعث ترقی و اقتدار کشور می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در کشور باید رسانه‌ها که تریبون دار هستند ،اصول و ارزش‌های نظام را به مردم انتقال دهند و همه باید در مقابل ناهنجاری‌ها و فرهنگ‌ اشرافی‌گری ایستادگی کنند.

محمودی یادآور شد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در چهل سال گذشته هیچ اشتباهی نداشته‌ایم، خطاهایی که داشته‌ایم را بیان کنیم و درصدد رفع خطاها باشیم و آن‌ها را شناسایی و به مردم نیز اعلام کنیم.

وی تأکید کرد: مردم با تمام وجود پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردند و به‌هیچ‌ وجه دست از ارزش‌های والای انقلاب بر نمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: راه‌هایی که می‌شود بیانیه گام دوم انقلاب نهادینه شود این است که مسئولان نظام پاسخگوی رسانه‌ها باشند و رسانه‌ها وظیفه مطالبه گری داشته باشند.

محمودی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید چشم و گوش اداره خود باشند، مشکلات و موضوعات را به مدیریت مجموعه انتقال دهند ، باید نیروهای جوان ولایی و انقلابی جایگزین نیروهای بی‌تفاوت و بی‌تعصب در کشور شوند، نباید نیروهایی که دغدغه مشکلات مردم را ندارد در پست‌های مدیریتی استفاده شوند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب باید دستاوردهای نظام را به مردم و جوانان بیان کنند، رسانه ملی باید به افراد و مسئولانی که در حق مردم و نظام کم‌کاری کردند و افراد نفوذی را به مردم معرفی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه