English

عضو هیات رییسه مجلس:

بسیاری از بازنشسته ها دوباره در مناصب دولتی حضور یافته اند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه علیرغم قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بسیاری از بازنشسته ها دوباره در مناصب دولتی حضور یافته اند.

بسیاری از بازنشسته ها دوباره در مناصب دولتی حضور یافته اند

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: مجلس در سال گذشته قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب و این قانون با تایید شورای نگهبان لازم الاجرا شد.

وی افزود: پس از آن بسیاری از مدیران دولتی که سال ها در مناصب مختلف حضور داشتند، با حکم قانون بازنشسته شدند، اما متاسفانه پس از مدتی با دور زدن قانون دوباره به مناصب خود بازگشتند.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: عده ای از مدیران بازنشسته تحت عناوینی چون مشاور ساعتی و یا از این دست کارها، مجددا در وزارتخانه ها حضور یافته و مشغول کار هستند و هر کدام از آنها جای یک جوان نخبه و توانمند را گرفته اند.

امیرآبادی فراهانی گفت: برخی از وزرا نیز رفته اند و با استناد به حکم حکومتی برای تعدادی از معاونان خود مجوز ادامه فعالیت گرفته اند. این در حالی است که ما جوانان توانمند بسیاری داریم که می توانند بهتر از مدیران بازنشسته مسوولیت ها را انجام دهند.

وی بیان داشت: وزرا نباید برای حفظ یک فرد دست به اقداماتی از جمله اخذ حکم حکومتی بزنند و می توانستند با اعتماد به جوانان، روحیه با نشاطی را به وزارتخانه خود تزریق کنند. اما متاسفانه حاضر نشدند قانون را اجرا کرده و مدام به دنبال راه هایی هستند تا از افراد بازنشسته استفاده کنند.

عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: این در حالی است که امام خمینی (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت استفاده و اعتماد به جوانان تاکید فرموده اند.

امیرآبادی فراهانی گفت: در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، همین جوانان از کشور دفاع کردند و امام (ره) اعتماد ویژه ای به جوانان داشتند. حتی فرمانده لشکر بیست و یک ساله در اوج جنگ تحمیلی انتخاب شد و دیدیم که با رشادت های همین فرماندهان جوان، دشمن به زانو درآمد.

وی در پایان تاکید کرد: مدیران باید بدانند که از اعتماد به جوانان ضرر نخواهند کرد و باید از قانون تمکین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    متاسفانه توی کشور ما بد رسمی شده .قاضی عزل شده بدون آزمون حکم بهش میدن وکالت انجام بده.بازنشسته ثبت احوال مجوز میدن دفتر پیشخوان بزنه .بازنشسته راه نمایی ورانندگی مجوز آموزشگاه رانندگی میزنن واقعا دیگه جایی واسه جوانان نمی مونه اونم از استخدام ها که افراد بی پارتی جایی ندارن .....

  • شیرازی

    واقعا جوانان مظلوم واقع شدند ،بعضی از بازنشستگان در ادارات می مانند تا بچه هاشون ودیگر فامیل هاشون در اون اداره به کار گیرند .در صداوسیمای فارس فردی هست که قبل از انقلاب مجری بوده بچه هاشم آورده سر کار ولی نمی دونم چه قانونی حاکم هست که ایشان با وجود گذشت چهل سال از انقلاب هنوز سرکار هست .موندم سوابق رزیم قبلی ایشان هم که حساب نکنیم .الان آیشان تو رادیو تلویزیون شیراز مجری گری میکنه .با وجود اینکه واسه خودش پیرمردی شده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه