English

سخنگوی هیات رییسه مجلس:

هیات رییسه ضرورتی برای حضور ظریف در مجلس تشخیص نداد

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: در شرایط فعلی هیات رییسه ضرورتی برای دعوت از وزیر امور خارجه برای حضور در جلسه غیر علنی مجلس تشخیص نداد.

هیات رییسه ضرورتی برای حضور ظریف در مجلس تشخیص نداد

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل برنامه حضور جواد ظریف وزیر امور خارجه برای حضور در جلسه غیر علنی مجلس لغو شد؟ گفت: پیشنهاد برای دعوت از آقای ظریف و برگزاری یک جلسه غیر علنی با محور بررسی مسائل سیاست خارجی را داشتیم، اما این برنامه قطعی نشده بود که حال بگوییم لغو شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی هیات رییسه مجلس ضرورتی برای دعوت از وزیر امور خارجه برای حضور در جلسه غیر علنی تشخیص نداد و به همین دلیل در هفته های آتی شاهد حضور آقای ظریف در مجلس نخواهیم بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: در حال حاضر چند موضوع از سوی هیات رییسه بررسی می شود. موضوع نخست مربوط به بخش کشاورزی و همچنین توزیع کالاهای اساسی است و به همین منظور از وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در جلسه غیر علنی دعوت شده است.

عباسی افزود: همچنین برای موضوع توزیع کالاهای اساسی نیز از وزیر صنعت دعوت کرده ایم. این جلسات احتمالا هفته های آینده در صحن مجلس برگزار می شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در موضوع بسیار مهم یارانه ها، اعم از یارانه های آشکار و یارانه های پنهان که بخش مهمی از معضلات اقتصادی کشور را تشکیل می دهد، برنامه ویژه ای در مجلس تدارک دیده شده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: در این حوزه مقرر گردید که روسای فراکسیون ها و روسای کمیسیون های مجلس، کارگروه هایی را تشکیل و پس از تدوین نظرات تخصصی مجلس، یک جلسه غیر علنی در صحن برگزار و با دعوت از مسوولان مربوطه، این نظرات به دولت منتقل گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی