English

سخنگوی هیات رییسه مجلس:

هیچ نماینده ای از وزارت راه آپارتمان دریافت نکرده است

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر دریافت آپارتمان از وزیر راه و شهرسازی برای انصراف از طرح استیضاح تکذیب می شود.

هیچ نماینده ای از وزارت راه آپارتمان دریافت نکرده است

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره دو موضوع اطلاع رسانی کرد.

موضوع نخست مربوط به اظهارات ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد مبنی بر اینکه تعدادی از نمایندگان از یکی وزرا آپارتمان دریافت کرده و به همین دلیل از استیضاح وی منصرف شدند، بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس در این زمینه اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. ماجرا از این قرار است که برخی از نمایندگان از وزیر راه خواسته بودند که به قیمت کارشناسی به هر کدام از آنها یک آپارتمان از واحدهای ساخته شده توسط وزارت راه و شهرسازی فروخته شود.

عباسی افزود: با توجه به اینکه وزارت راه دیگر ساختمان سازی نمی کند، این درخواست ها به مرحله اجرا و عمل نرسید. علت این بود که قیمت واحدها با بازار آزاد تفاوتی نداشته و یا اینکه واحدهای مسکن مهر به همکاران ما پیشنهاد شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه چند نماینده چنین درخواستی از وزیر راه داشته اند؟ گفت: فقط دو نماینده درخواست خود را مطرح کرده و این درخواست ها نیز عملی نشده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین گره زدن این درخواست ها به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی صحت نداشته و از سوی هیات رییسه تکذیب می شود.

عباسی گفت: هنوز متهمان این پرونده شناسایی نشده اند.

ماجرای حمله به خودروی سالک چه بود؟

عباسی در بخش دوم سخنان خود به ماجرای حمله به خودروی احمد سالک نماینده اصفهان اشاره کرد و گفت: شب گذشته نماینده محترم اصفهان به یکی از مراکز برای انجام مصاحبه مراجعه می کند. در زمانی که وی در خودرو حضور نداشت، دو دستگاه موتورسیکلت با چهار سرنشین به خودروی نماینده اصفهان نزدیک شده و قصد ربودن کیف این نماینده که در صندلی عقب قرار بود را داشتند.

وی افزود: راننده آقای سالک برای دفاع از خود و همچنین جلوگیری از سرقت کیف نماینده اصفهان در مجلس ، اقدام به تیراندازی هوایی کرده و متاسفانه به دلایلی یکی از تیرها به صورت اشتباهی به پای راننده آقای سالک می خورد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: بنابراین هیچ سوء قصدی به نماینده اصفهان صورت نگرفته و این همکار ما هم اکنون در صحن علنی حضور داشته و به انجام وظایف خود مشغول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه