English

حاجی دلیگانی:

جوانان از نحوه پرداخت وام ازدواج گله دارند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نسبت به سختی گیری های غیر قانونی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان انتقاد کرد.

جوانان از نحوه پرداخت وام ازدواج گله دارند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در توییتی نوشت: جوانان نسبت به نحوه پرداخت وام ازدواج بسیار گله‌مندند. موانع بسیاری همچون نحوه پرداخت وام و شرایط سخت تعیین شده برای ضامن در این مسیر وجود دارد. در واقع اگر فردی اقوام درجه یک کارمند دولت نداشته باشد، نمی تواند از وام ازدواج استفاده کند و دریافت آن برای بسیاری، امکان‌پذیر نیست.

نماینده شاهین شهر در مجلس افزود: طبق مصوبه بانک مرکزی ، تنها یک ضامن برای دریافت وام ازدواج کافی ا‌ست، اما بانک‌ها عملا تا 3 ضامن از متقاضی درخواست می کنند و حتی دو ضامن باید دارای کسر از حقوق باشد که این شرایط بسیار کار را سخت کرده است. البته شرایط دیگر وام‌ها نیز به همین منوال سخت و صعب‌العبور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • لطیفه پاکزاد

    سلام وخسته نباشید پسرم ۱/۷/۹۸ عقد کرد ومرداد ۹۸ ازدواج بنده که امروز خبر دار شدم چنین وامی هست باید چکار کنم چون واقعا مشکل دارم وهمسرم معلول شدید جسمی وتحت پوشش بهزیستی می باشد چرا کانون که من عضو هستم خبر نداشتم ولی حالا که واتساپ باز کردم خبر دار شدم یک راه کار بدید که چطور میتونم از این تسهیلا ت استفاده کنم که نوبت خرداد ماهی است یک راهی نشون بدید ممنون میشم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه