English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

انگلیس کشتی ایران را با اظهار تاسف و توییت بازی آزاد نمی کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مسوولان باید برای آزادسازی کشتی ایران از دست دزدان دریایی انگلیس اقدام جدی انجام دهند و بدانند که با اظهار تاسف و توییت بازی این کشتی آزاد نمی شود.

انگلیس کشتی ایران را با اظهار تاسف و توییت بازی آزاد نمی کند

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می شد، انگلیس در مسئله برجام به طور کامل و تمام و کمال گوش به فرمان آمریکایی ها است و هر سخنی که از کاخ سفید شنیده شود را انگلیسی ها با جدیت پیگیری می کنند.

وی افزود: بنابراین نمی توان تفاوت عمده ای میان سیاست های لندن و واشنگتن قائل شد و باید بدانیم که انگلیسی ها همواره و در طول تاریخ در اتخاذ سیاست های خصمانه و استعماری علیه دیگر ملت ها به ویژه کشورهای آزادی خواه و عدالت طلب پیش گام بوده اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توقیف یک کشتی ایرانی در جبل الطارق توسط انگلیس گفت: انگلیسی ها ادعا می کنند که در راستای اعمال تحریم های اتحادیه اروپا اقدام به توقیف این کشتی کرده اند، اما به طور قطع هدف اصلی آنها، همراهی با تحریم های ترامپ علیه ملت ایران است.

ابوترابی افزود: با توجه به اینکه نفتکش ایرانی در آب های بین المللی حضور داشته و حامل کالای غیر قانونی نبوده است، توقیف این کشتی به طور قطع یک اقدام غیرقانونی و شبیه دزدی دریایی است.

وی گفت: مسوولان باید برای آزادسازی نفکتش ایرانی اقدامات جدی و قاطع را در دستور کار قرارداده و منتظر اقدام انگلیسی ها نباشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: مسوولان باید برای آزادسازی کشتی ایران از دست دزدان دریایی انگلیس اقدام جدی انجام دهند و بدانند که با اظهار تاسف و توییت بازی این کشتی آزاد نمی شود.

ابوترابی در پایان گفت: امروز مردم به عملکرد دولت در دفاع از حقانیت کشور و احقاق حقوق مردم نگاه کرده و اگر دولت نتواند کشتی ایرانی را از چنگ دزدان دریایی انگلیس آزاد کند، به طور قطع باید به افکار عمومی پاسخگو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه