English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مدعیان دیدار نمایندگان با بابک زنجانی اسناد خود را ارائه دهند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کسانی که مدعی دیدار برخی از نمایندگان با بابک زنجانی هستند، باید اسناد خود را ارائه دهند.

مدعیان دیدار نمایندگان با بابک زنجانی اسناد خود را ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری موج، چند روز قبل علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس و از نمایندگان تهران در توییتی مدعی شد: "از یکی از وزیران شنیدم که به تازگی برخی نمایندگان مجلس چند نوبت با آقای بابک زنجانی  در زندان دیدار داشته اند. ‌خوب است قوه قضاییه گزارشی از این دیدارهای پر ابهام به هیات رئیسه مجلس ارائه دهد و نظارت بیشتری بر عدم تبعیض در اجرای ضوابط دیدار با زندانیان داشته باشد."

این ادعا تا به امروز ثابت نشده و سوالاتی را در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.

در همین رابطه ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به خبرنگار پارلمانی موج گفت: اینکه یک موضوعی را بدون سند و ارائه مستندات مطرح کنیم، شایسته و پسندیده نیست. اگر ما از موضوعی اطلاع داریم، باید به همراه مستندات آن را در اختیار جامعه قرار دهیم تا مردم نسبت به همه بدبین نشوند.

وی افزود: تا امروز نماینده ای که این موضوع را مطرح کرده، هیچ توضیحی به مردم ارائه نداده است که کدام نمایندگان با بابک زنجانی دیدار کرده و هدف آنها از این دیدار چه بوده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: من از هر نماینده ای که سوال می کنم، از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند. مگر می شود که تعدادی از نمایندگان با یک زندانی دیدار کنند و کسی خبردار نباشد؟

ابوترابی گفت: نمی خواهم این خبر را تایید یا تکذیب کنم. بلکه می گویم که خبرنگاران باید از نماینده ای که این مطلب را منتشر کرده، سوال کنند و بخواهند که اسامی نمایندگان دیدار کننده با بابک زنجانی را نیز منتشر کند.

وی افزود: متاسفانه با انتشار این مطلب، همه نمایندگان مجلس زیر سوال رفته اند و این نماینده باید هر چه سریع تر اگر مستنداتی دارد، به همراه اسامی نمایندگانی که بابک زنجانی دیدار کرده اند را منتشر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه