English

موسوی:

پیام ما درباره اینستکس به اروپایی‌ها منتقل شده است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: پیام ما درباره اینستکس به اروپایی‌ها منتقل شده و امیدواریم گام‌های مهم و عملیاتی تری را از سوی آنها شاهد باشیم.

پیام ما درباره اینستکس به اروپایی‌ها منتقل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در حاشیه مراسم ختم مرتضی صفاری نطنزی نماینده فقید نطنز و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به انتشار خبر عبور ایران از مرز غنی سازی 300 کیلوگرمی اورانیوم تاکید کرد که جزئیات این مساله را سازمان انرژی اتمی بهتر می‌تواند توضیح دهد و او از این امر اطلاع ندارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: پیام ما درباره اینستکس به اروپایی‌ها منتقل شده و امیدواریم گام‌های مهم و عملیاتی تری را از سوی آنها شاهد باشیم.

*درصورت اقدام مناسب اروپا کاهش تعهدات برجامی ایران برگشت‌پذیر است

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه رایزنی‌ها با اروپایی‌ها درباره اینستکس ادامه دارد و پیام ایران به طرف اروپایی منتقل شده است، گفت: ما به اروپایی‌ها اعلام کردیم که اگر گام‌های عملی تر، ملموس‌تر و کامل‌تر بردارند اقدامات کاهش تعهدات ایران قابل بازگشت است وگرنه ادامه خواهیم داد.

سید عباس موسوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اینستکس توانسته خواسته‌های ایران را برآورده کند هم گفت: اینطور که می‌بینید و خبرها منتشر شده این خواسته جمهوری اسلامی ایران و مطالبه ملت ایران نبوده، رایزنی‌ها ادامه دارد و پیام ما به طرف‌های اروپایی منتقل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه