English

موسوی:

اگر اروپایی‌ها به تعهداتشان پایبند باشند ایران در برجام باقی می‌ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: در صورتی که کشورهای اروپایی به تعهدات خود تحت برجام پایبند باشند ایران نیز در این توافق باقی خواهد ماند.

اگر اروپایی‌ها به تعهداتشان پایبند باشند ایران در برجام باقی می‌ماند

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز گذشته اظهار داشت: که در صورتی که کشورهای اروپایی به تعهدات خود تحت برجام پایبند باشند ایران نیز در این توافق باقی خواهد ماند.

وی که با خبرگزاری آناتولی ترکیه مصاحبه می‌کرد، گفت: اما اگر ما نتوانیم از این موضوع اطمینان یابیم، خروج از توافق هسته‌ای و اتخاذ گام‌های دیگر از جمله گزینه‌های ایران خواهد بود.

عباس موسوی که پیش از پایان نشست کمیسیون برجام در وین این مصاحبه را انجام داده است، گفت: ما انتظار داریم که تصمیم نهایی درباره آینده توافق، از این نشست حاصل شود و باقی ماندن ایران در توافق هسته‌ای به نتایجی که در پایان این نشست اتخاذ خواهد شد، بستگی دارد.

 نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) عصر روز جمعه پس از سه ساعت و نیم در هتل پله کوبورگ شهر وین پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه