English

سردار حاجی‌ زاده:

آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: از این به بعد به وظایف خود عمل خواهیم کرد، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه  در فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند، گفت: یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگانی دیگر هم در منطقه قرار داشت، همین کار هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می‌کردند، تصور اینکه همچنین اقدامی انجام شود را نداشتند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی الان کشور جنگ اقتصادی است، همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شویم که مشکلات مردم را حل کنیم.

وی ادامه داد: مباحث جنگ نظامی و سایه جنگ توسط غرب ساخته و پرداخته شده چراکه همچنین اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و الان هم بر همه این قضیه ثابت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی