English

نقوی حسینی در جمع خبرنگاران خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از هوافضای سپاه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از هوافضای سپاه با هدف تقدیر و تشکر از محافظان آسمان ایران خبر داد.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از هوافضای سپاه

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمندی که سپاه مقتدر اسلام در روزهای اخیر انجام داده، برخورد قاطع با پهپاد جاسوسی آمریکا بود که به آسمان ایران تجاوز کرد.

وی افزود: ساقط کردن این پهپاد جاسوسی نقش موثری در اثبات اقتدار ایران اسلامی داشت و به طور قطع باید فرماندهان و نیروهای این عملیات حساس تقدیر و تشکر کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در همین راستا امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در نیروی هوافضای سپاه، ضمن دیدار و گفتگو با سردار حاجی زاده، فرمانده مقتدر این نیرو، از نیروهای شرکت کننده در عملیات سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا تقدیر خواهند کرد.

نقوی حسینی گفت: همچنین بازدید از لاشه های پهپاد آمریکایی و اطلاع از جزییات این عملیات نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

وی تاکید کرد: مجلس به طور قطع از هر اقدامی که در جهت تقویت اقتدار ایران اسلامی باشد، حمایت می کند و اگر نیاز به تخصیص بودجه و یا تصویب قوانین باشد، در این راستا پیش قدم خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه