English

محمد مهدی برومندی مطرح کرد؛

حمله تروریستی خشن در شاهچراغ شیراز خنثی شد

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در فارس برنامه‌ریزی سازمان یافته برای انجام تروریسم خشن در حرم احمد بن موسی داشتند که در شورای تامین استان خنثی شد که در این شورا هماهنگی خوبی در استان داریم.

حمله تروریستی خشن در شاهچراغ شیراز خنثی شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی برومندی ،  نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امروز با توسعه تروریسم سازمان یافته مواجه هستیم و قدرت بازدارندگی ایران در سطوح منطقه مثال زدنی است که با استفاده تاکتیکی از موضوع تروریسم امینت منطقه را مورد توجه قرار داده است.

نماینده مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی فارس با بیان اینکه در مدیریت و حاکمیت خوب، ضروری‌ترین نیاز مردم امینت و آرامش است، ابراز کرد: کشور در امور امنیت در دنیا و منطقه مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد با این توطئه ها مقابله کرده است و شکست آمریکا و استکبار جهانی در سوریه نشان از اقتدار جمهوری اسلامی‌است؛ یادآورشد: امروز شاهد انتقال داعش توسط امریکا به مرزهای‌شرقی و افغانستان هستیم.

برومندی خاطرنشان کرد: در استان فارس برنامه‌ریزی سازمان یافته برای انجام تروریسم خشن در حرم احمد بن موسی داشتند که در شورای تامین استان خنثی شد که در این شورا هماهنگی خوبی در استان داریم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین به بخش کشاورزی و تاثیر گذاری بر معیشت مردم پرداخت و افزود: در این خصوص به دلیل خشکسالی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم که زمینه برای بروز جرم فعال بوده است وهمچنین در تنگاهای اقتصادی کشور شرایط سخت تر شده است.

برومندی یادآور شد: با مشکلات سخت اقتصادی اما دولت و مجلس تلاش کرد و امسال بودجه نیروی انتظامی به بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه