English

حضرت پور در جمع خبرنگاران:

یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شد

نماینده ارومیه گفت: حدود یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شده و در ورودی این ورزشگاه، پرچم‌های روسیه، کانادا، لهستان و ایران با گل طراحی شده است.

یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال 2019 در ارومیه، اظهار کرد: این بازی‌ها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته جاری ساعت ۱۸ و در سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس کارشناسان فدراسیون جهانی در سال ۹۲، ارومیه به عنوان شهر عاشقان والیبال نامگذاری شد و اکنون ۴ نفر از اعضای تیم ملی والیبال از اهالی ارومیه هستند.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: آموزش و پرورش و شهرداری ارومیه برای پرورش بازیکنان والیبال در این شهر تلاش بسیاری می‌کنند و مردم از دهه‌های ۶۰ و ۷۰ علاقه بسیار زیادی به بازی والیبال داشته اند.

حضرت پور افزود: امسال به دلیل امکانات خوب شهر ارومیه و سالن ۶ هزار نفری این شهر طی بازدید فدراسیون جهانی والیبال، ارومیه برای میزبانی مورد تأیید قرار گرفت.

وی گفت: حدود یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شده و در ورودی این ورزشگاه ۶ هزار نفری، پرچم‌های روسیه، کانادا، لهستان و ایران با گل طراحی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی